Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oppskrift på gomme?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 22:30   #9
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppskrift på gomme?

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

MIN gomme har da aldri smakt prim søster Den jeg er vandt til smaker bare deilig søt,kornete ostemassegrøtsak eller noe sånt
Jeg kjøpte en sånn boks med søst/gomme på Ica her om dagen...Mmmm tenkte jeg, endelig litt gomme. Det kom veldig fort ut igjen. Det var ikke det samme som jeg kaller gomme.

Er din hvit/beige på fagen da? Og fast så den kan skjæres i tjukke skiver hvis man er forsiktig? Det er nemlig også et gommeprodukt, men man gjør noen tiks underveis. Vi kaller den eggost.
Min gomme ligner på den de ha i boks i melkeskapet på butikken. Dvs kornete og brun og og karamellaktig. Sånn hvit boks med grønn skrift. Den er jo ikke så god som hjemmelaget, men nær nok til å duge.
Prøv den på sesamknekkebrød med litt aprikossyltetøy på så har du Mandalslunsj.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.