Sv: Det er noe stort tøys med denne prikkingen, skikkelig fjortis, bryr meg ikke om d
Opprinnelig lagt inn av Cille, her.
Beklager hvis jeg ga deg en lei reaksjon, men du anklager andre damer for å ta ting så alvorlig også er det bare så tydelig at du tar dette VIRITUELLE forumet så gravalvorlig selv. Det jeg mente var: stå for det du mener og ikke vær så hårsår om noen mener det motsatte. 
Situasjonen er vel igrunnen den at jeg så langt i fra tar prikker alvorlig - og at det derfor fallt seg naturlig å dulte litt godmodig på Sitron.
Har ikke så mye å "stå for " heller i denne diskusjonen - det lå nemlig ikke noe alvorlig eller sterk mening under den godmodge dultingen min heller...
Ellers synes jeg at jeg er ganske god til å stå for det jeg menre når det gjelder, Cille.
Og det er vel helst all denne "ståingen for det jeg mener " i andre diskusjoner som har gjort reaksjonene litt overraskende i mine øyne i denne tråden.
Og Skilpadda; jeg trodde du ville gi meg en tydelig beskjed om at kommentaren min var upassende eller noe sånt, siden du ga beskjed om at "alle prikker er til orientering" på en alvorlig ,eller saklig, om du vil, måte.
Og i så måte tenkte jeg at du ikke skjønte at jeg bare var ute og tullet litt på morgenkvisten.
Ellers vet jeg ikke om jeg synes det er så stas at du forteller meg at jeg per definisjon er hårsår - og derfor ikke reagerer legitimt - når jeg oppriktig forteller at jeg ble lei meg.
Jeg blir igrunnen sjelden lei meg i diskusjoner her inne - og slett ikke fordi jeg er uenig med noen.
Men nå ble jeg lei meg. Jeg fikk litt klaus rett og slett over at noe jeg selv mener ikke kunne misforstås som annet enn litt uhøytidelig moro avstedkom flere tilbakemeldinger jeg ikke følte var hyggelige og som jeg heller ikke forsto helt bakgrunnen for. Det ble rett og slett litt ubehagelig.
Jeg synes det må være greit å gi uttrykk for det uten å få beskjed om at jeg overreagerer. Jeg har vel ikke for vane å være drama queen her inne og bære meg over sårede følelser i hytt og gevær, så hårsår-beskyldningene kunne jeg klart meg uten, igrunnen.
Men nok om dette - har ikke på noe vis noe behov for at denne tråden skal handle om meg . :skrekk:
Ja, sånn kan det gå når man logger seg inn på FP en solfyllt morgen og har lyst til dulte litt på Esme og Sitron!
Sist redigert av Pebbles : 06-03-08 kl 15:47.
|