Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 18:41   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Ke@, her.

For min del må dere gjerne le. Det er enkelt å le av problemer som ikke rammer en selv.

For oss som sliter med uønsket hårvekst er det ikke så kult.
Selvsagt går det an å barbere det vekk, men har dere noen anelse om hvor kjapt det kommer tilbake?
Jeg føler med de som har mørke hår i tillegg, og jeg beundrer de som er tøffe nok til å la være å fjerne det, men som heller godtar at de faktisk er sånn!

Det er jeg helt enig i (det siste altså). Men om man ikke ønsker dra oppmerksomhet så er vel hår noe av det som er enklest å kvitte seg med?
Jeg må fjerne hver dag om jeg skal se ok ut.. Sånn er det bare. Jeg opplever det ikke som problematisk.
Jeg er også enig i at det ikke er pent å le av folk alltid heller, men det er lov å ha litt selvironi også.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.