|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Jeg kunne godt latt noen andre amme babyen min (hvis jeg var sikker på at vedkommende ikke hadde trøske, vel å merke). Det trengte ikke være noen spesielt ytterliggående krise.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?
Tror du det ville utgjort en forskjell dersom det bare var et engangstilfelle enn om det var fordi du ikke hadde melk/kunne amme selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
(Det var kanskje ikke til meg, men jeg svarer jeg også)
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
Det var vel egentlig en spesifisering til hovedinnlegget, og absolutt til deg også. Så at jeg burde dobbeltsitert etter at jeg hadde postet - og tenkte at du sikkert skjønte den var til deg også. Og det gjorde du jo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Då lille A vart fødd med krise-snitt gjekk det lang tid før eg fekk melk, og eg er sjeleglad for at han fekk MM og ikkje MME i den perioda. Sjølvsagt var det litt sårt at han fekk ei anna mamma si melk før mi, men tanken på alt det gode det gjorde for barnet mitt overskygga totalt det lille stikket eg kjende. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|