|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Min sønn har blitt ammet av en annen. Jeg hadde pumpet meg å sendt med flaske, hadde testet ør jeg dro også om han tok flaske noe han gjorde da. Men når min vennine skulle gi flaske slo han seg helt vrang, dem prøvde det mest å han ble mere å mer desperat å oppjaget. Der var å en vennine av henne som ammet sin datter, så hun la han till til slutt siden han gråt sånn. Synes det var riktig å gjøre i situasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Jeg er enig med Isolde i at det antakelig har mye å si om man selv sliter med ammingen. Det var ikke et problem hos oss, så jeg må svare ut fra min erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?
Sånn er det med meg også; de fine og uproblematiske ammeperiodene mine gjør nok at jeg først og fremst ser for meg situasjoner der en barnevakt med melk i puppene legger til ungen min som gråter sårt. Og det ville jeg oppfattet som en utmerket løsning.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
En fast amme er vel neppe realistisk - men å få faste donasjoner av morsmelk fra en venninne for å gi på flaske er vel kanskje ikke en umulighet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Digresjon: Jeg skulle gjerne jobbet som amme et halvår i ny og ne. Men det har ikke vært utlyst noe særlig i det siste.
![]() |
#6 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Avkommet fikk bankmelk på nyfødt intensiv, og det var jeg bare glad for.
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Re: Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?
Jeg tror bare jeg signerer alt Aminta skriver, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Re: Sv: Spinnoff: La barnet drikke andres morsmelk?Minstegutten min tålte morsmelkerstatning dårlig de få gangene han fikk det, han gulpet surt og fikk vondt i magen. Så om jeg ikke kunne amme selv, ville jeg absolutt latt ham få morsmelk fra en annen dame, om jeg hadde hatt muligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
awesom
|
Signerer!
![]() |
|
|