Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 21:17   #101
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Selv om Kate ikke heeeelt skjønner at noen blir lei seg over at hun gjør narr av damer med bart, så blir hun vel ikke mer empatisk av å bli kalt nek? Hm?

Gammel 06-03-08, 21:18   #102
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvilken rolle spiller årene? Det virker ikke som du helt skjønner at folk blir støtt av innleggene dine.

Klart jeg skjønner det. Det var derfor jeg førte på at jeg sa beklager til dama etter misforståelsen. Antall år skrev jeg slik at det skulle komme frem at jeg var veldig ung og muligens korttenkt den gangen.

Gammel 06-03-08, 21:18   #103
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Har jeg ikke?

Obviously. Ta nå til deg det som ikke en gang er et hint, men en direkte oppfordring om å slutte å kommentere andres trekk/kropp/utseende på en nedlatende og latterliggjørende måte. At det er 15 år siden har ingenting å si, siden du fortsatt fremlegger det som komisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:19   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Selv om Kate ikke heeeelt skjønner at noen blir lei seg over at hun gjør narr av damer med bart, så blir hun vel ikke mer empatisk av å bli kalt nek? Hm?

Pfffft. Som om du har enerett på det, lissom.

Ok. Nekete uttalelser. Bedre?

Gammel 06-03-08, 21:20   #105
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke helt skjønne at jeg har gjort "narr" av damer med bart, mer en andre her i tråden. Men greit nok. Jeg beskrev en episode. Jeg beklager hvis noen ble støtt av det.

Gammel 06-03-08, 21:22   #106
Kate

Kate sin avatar

Standard

Ja, dyrlegen vår er helt ekstrem. For en bart! Den er skikkelig fascinerende. Husker en gang for mange år siden (første gang jeg så henne) da hun måtte komme på natten pga en komplisert følling. Det var fryktelig morsomt husker jeg.

Nope. Stakkars dame. Jeg trodde hun var en mann når hun kom inn i stallen i ført kjeledress og støvler osv. Hun er ikke høy, så jeg burde sikkert ha skjønt at det ikke var en mann. Det var så pinlig at det ble moro. Men jeg sa beklager til a altså.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Obviously. Ta nå til deg det som ikke en gang er et hint, men en direkte oppfordring om å slutte å kommentere andres trekk/kropp/utseende på en nedlatende og latterliggjørende måte. At det er 15 år siden har ingenting å si, siden du fortsatt fremlegger det som komisk.

Fremlegger jeg det som fortsatt moro? Da bør du kanskje lese grundigere.

Gammel 06-03-08, 21:24   #107
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg tror du har rett i dette
.
Like herlig sitter jeg her og tenker at det er enkelte nek her.

*litt sår og bitter akkurat nå*

Sett det på den store uvitenhetskontoen. Alle kan ikke vite alt om alles situasjon, og alle har sine greier. Noen har overvekt, noen har ansiktsbehåring, noen har undervekt, noen har psykiske problemer, noen har fødselsangst og noen får ikke til å amme. Såre såre punkter, men hver gang vi deler litt og forklarer litt om HVORFOR vi blir lei oss og hva som kan være bakgrunnen for ditt eller datt så blir alle litt snillere og litt klokere. Jeg har i hvertfall blitt mer romslig, mer snill og litt klokere. Men jeg er fremdeles dum som et spett på en rekke områder, altså. Alle har ikke fortalt meg alt enda.

Gammel 06-03-08, 21:24   #108
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg kan lese, Kate.

...og nå venter jeg bare på Skilpadda som kan komme og forklare hvorfor det er støtende.

:in loss of words:

Gammel 06-03-08, 21:26   #109
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan lese, Kate.

Jeg begynte nesten å lure.

Gammel 06-03-08, 21:27   #110
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg tror du har rett i dette
.
Like herlig sitter jeg her og tenker at det er enkelte nek her.

*litt sår og bitter akkurat nå*

Beklager om jeg har støtt deg. Her etter skal jeg veie mine ord bedre før jeg skriver dem.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:29   #111
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:29   #112
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg begynte nesten å lure.

Fnis.

Gammel 06-03-08, 21:30   #113
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sett det på den store uvitenhetskontoen. Alle kan ikke vite alt om alles situasjon, og alle har sine greier. Noen har overvekt, noen har ansiktsbehåring, noen har undervekt, noen har psykiske problemer, noen har fødselsangst og noen får ikke til å amme. Såre såre punkter, men hver gang vi deler litt og forklarer litt om HVORFOR vi blir lei oss og hva som kan være bakgrunnen for ditt eller datt så blir alle litt snillere og litt klokere. Jeg har i hvertfall blitt mer romslig, mer snill og litt klokere. Men jeg er fremdeles dum som et spett på en rekke områder, altså. Alle har ikke fortalt meg alt enda.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:31   #114
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal innrømme noe: Jeg har ofte stusset på det samme som Hønni: At åpenbart forfengelige damer velger å bruke lang tid på alle andre deler av utseendet, men lar barten være i fred. Jeg skjønner at det er vondt å vokse og plukke, men jeg har tenkt at jeg i hvert fall ville bleket en mørk bart. Det er jo så fort gjort i forhold til de andre tingene disse personene åpenbart prioriterer.

Jeg syns ikke det er ekkelt eller latterlig eller noe. Men en påfallende kontrast, bare. Og jeg oppfatter ikke at Hønni har gitt uttrykk for noe annet enn undring over denne kontrasten. Det syns jeg må være lov.

Gammel 06-03-08, 21:32   #115
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Beklager om jeg har støtt deg. Her etter skal jeg veie mine ord bedre før jeg skriver dem.

Gammel 06-03-08, 21:32   #116
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel forskjell på barter, kanskje. At noen har ansiktshår kunne jeg aldri komme på å tenke over eller kommentere overfor andre igjen, men det er forskjell på noen eller mange korte svarte hår og 10 cm lange hår som henger ned over munnen. Jeg har tilfeldigvis sett denne dyrlegen det er snakk om over her, og jeg kan ikke tenke meg at hun bryr seg om at hun har hår i ansiktet. Det er mer ekstremt enn "mye ansiktshår", og jeg sier ingenting på at noen reagerer med undring over dette eller tror at hun er en mann. Som alle andre i verden tror jeg faktisk hun vet hvilke reaksjoner hårvekst av en slik art kan fremme hos folk, men hun har nok tatt det valget om at håret skal få gro fritt. Og da tror jeg faktisk at hun tåler andres ubetenksomme kommentarer. Det blir vel feil uansett hva man sier i denne sammenhengen, men jeg følte for å dulte litt på Kate.

Gammel 06-03-08, 21:37   #117
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

HAr jeg gått glipp av noen her, er du herfra?

Sist redigert av Lenam : 06-03-08 kl 22:46.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 21:39   #118
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

HAr jeg gått glipp av noen her, er du herfra?

Det lurer jeg også på. Kanskje Lenam og jeg vet hvem du er?

Gammel 06-03-08, 21:40   #119
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er "herfra" ja, men bor ikke "her" nå.

Gammel 06-03-08, 21:44   #120
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

...

Sist redigert av Beckett : 07-03-08 kl 12:20. Årsak: :ferdig med å oute meg selv:
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.