|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg er forresten glad denne tråden kom opp, en fin påminnelse om å ta en oppfølgingstime med elektrolyse. Noe jeg ellers fortrenger nødvendigheten av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Her tok det av.
![]() |
#143 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Altså, jeg er helt enig i at en del av kommentarene på en første siden i denne tråden var helt over kanten. Alle
![]() |
#144 |
Passiv
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Hår i fjeset er helt finfint det ja. På menn. |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...
Tja. Når en tråd så opplagt får en muggen stemning, noen blir såret og man kanskje bare skal drite i å tvære ut temaet så mye lenger, er det vel like så greit å roe ned gemyttene med litt fjasing i stedet for å begynne å kaste potteplanter på hverandre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Ringskrømt
|
Interessant. Og nå spør jeg fordi jeg lurer. Synes du hårvekst i fjeset er sammelignbart med upussede sko?
![]() |
#148 |
Ringskrømt
|
Jeg er ikke så sikker på om fjasing er måten å gjøre det på, men OK.
![]() |
#150 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg syns det hadde vært fint med en "avklaring" på hva det er ok å 1) "tenke sitt" om og 2) si at man "tenker sitt" på et åpent forum, når det gjelder utseende.
![]() |
#151 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg syns det er deilig at tråder som dette sklir ut i fjas når de fleste har sagt sitt. Å begynne å gjenta poeng blir liksom bare kjedelig.
![]() |
#152 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Skremmern: I mitt hode har det å fjerne hårvekst og det å stelle negler og pusse sko veldig mye til felles. Det handler liksom bare om å ta seg bryet. Og det er det jo ikke alltid man gjør... (Jeg for eksempel, er ikke alltid så flink til å vaske stripete strømpebukser slik de skal vaskes, og legger ikke engang merke til at jeg gjør det feil!
![]() |
#153 |
Guardian of the galaxy
|
Men det må man da ikke avklare?
![]() |
#154 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Og jeg syns av og til at denne fjasingen blir irriterende.
![]() |
#155 |
Yes, we can!!
|
Nei, jeg var litt uklar. Det er nok litt uoverkommelig å lage en "fasit" for hva som er ok og pk.
![]() |
#156 |
Ringskrømt
|
Jeg antar, og nå ramser jeg opp noen tanker, for jeg vet ikke, men jeg antar at for damer med mye hårvekst, spiller det ikke så stor rolle hvordan man legger frem saken, det at man i det hele tatt lager en egen tråd om det, gjør at man liksågodt kunne ha skrevet "Jeg synes det er ekkelt at kvinner har bart". På samme måte antar jeg at over- eller undervektige kvinner ikke nødvendigvis legger merke til (eller tar til seg) nyanseforskjellene i diskusjoner rundt vekt.
![]() |
#157 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Leser
|
Det som jeg synes er at fjasing er irriterende når man faktisk har lyst til å diskutere, men man greier ikke å være der akkurat "når det skjer" (man må feks jobbe.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 07-03-08 kl 10:02. Årsak: Endret quoten |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Guardian of the galaxy
|
Det tenker jeg også. Jeg har ingen problemer med å diskutere og være uenig med noen. Det er nesten bedre å være det med noen man liker, for da vet man at man gjerne holder seg saklig også.
![]() |
#160 |
Yes, we can!!
|
Hm. Interessant. Jeg ser hva du sier - om noen toucher et veldig sårt punkt så skvetter man gjerne til uansett om man gjør det sånn eller sånn. Men da skal man kanskje ha såpass selvinnsikt at man tenker at "her er det jeg som er overfølsom. Denne kommentaren var faktisk ikke slem eller ondsinnet. Den bare handler om et tema som er eksepsjonelt sårt for akkurat meg!".
![]() |
|
|