Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gått i 8. mars-tog?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du gått i 8. mars-tog?
Ja, 5 eller flere ganger 18 20,45%
Ja, 2-4 ganger 9 10,23%
Ja, 1 gang og det blir ikke siste gang 0 0%
Ja, 1 gang og det var mest sannsynlig eneste gang 2 2,27%
Nei, men jeg har hatt intensjoner om å gå 11 12,50%
Nei, og jeg har aldri hatt intensjoner om å gå 48 54,55%
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 17:24   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gått i 8. mars-tog?

Aldri gått, og kommer nok aldri til å gå.

Gammel 07-03-08, 17:40   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alle intensjoner om å gå, men kommer meg ikk avgårde i år heller.
Jeg har laget en av parolene da, så jeg har deltatt.

i min familie har det ikke vært tradisjon for 8.mars-tog, men jeg innbiller meg at svigermor lett hadde blitt med.

Gammel 07-03-08, 18:24   #23
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ja det har jeg. Maaaaange ganger. I morgen blir det nok ikke, for vi skal prøve å få opp de siste gipsplatene i stua før vi reiser bort. Da er det vel i likestillingens ånd å være hjemme og bruke ny-drillen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:37   #24
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri gått som voksen, men har støtt og stadig intensjoner om å dra. Det blir nok en familiehappening i vårt tilfelle. For vi kan ta med menn også, ikke sant? Han vil helst gå under parolen om sekstimersdag - litt ego må han da få lov til å være.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:39   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn er hjertelig velkomne. Det er de tøffeste gutta som går i tog.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:44   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Får legge til at jeg er høyredame også, da.

Akkurat det skjønte vi (hvertfall jeg ) når du ikke støtter seks timersdagen. *røde-Blondie*

Jeg gikk i toget i mange år, men har droppet det de siste årene. Ingen spesiell grunn til det egentlig, det er vel den berømte tidsklemma som har fanget meg.

Gammel 07-03-08, 18:45   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk i tog som barn. Foreldrene mine var veldig opptatt av dette.

I mange år var svaret NEI. Men nå er det mer nei, men har vel egentlig intensjoner om å gjøre det.

Gammel 07-03-08, 18:46   #28
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Men det begynner å bli noen år siden nå - får jo aldri tid nå som jeg har barn...

Hæ? Barna tar man jo bare med? Det er jo kjempegøy å gå i tog når man er barn! 8. mars, 1. mai, 17. mai. Masse tog hele våren!

Gammel 07-03-08, 19:35   #29
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hæ? Barna tar man jo bare med? Det er jo kjempegøy å gå i tog når man er barn! 8. mars, 1. mai, 17. mai. Masse tog hele våren!

I fjor var jeg høygravid med en toåring på slep, det var nok det jeg tenkte på. Men inspirert av disse trådene, har jeg bestemt meg for å dra med begge to i morgen. Storebror på tre gleder seg veldig, selv om han nok ikke helt skjønner konseptet "gå i tog".

Gammel 07-03-08, 19:39   #30
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg har aldri gått og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Gammel 07-03-08, 19:41   #31
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært med på slep i hele oppveksten, helt til det ignorante nittitallet kom, og både 1. mai og 8. mars-tog ble innstilt på grunn av manglende interesse (liten by). Jeg har dessverre ikke kommet meg skikkelig igang med marsjeringa etter jeg flyttet til østlandet, fordi jeg har vært gravid hele tida og sånn. Men jeg lover å begynne igjen.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:07   #32
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

5 eller flere ganger, hvis vi teller med i barndommen. I voksen alder i hvert fall tre-fire ganger. Jeg må innrømme at det blir flere 1. mai-tog.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:32   #33
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Mine 5 eller fler har vel alle kommet før 14 års alder.
Da jeg var 14 ble jeg kapret av mor til å gå i flaggborg. Etter dette har jeg vel aldri gått i tog, med skam å melde. Ikke fordi jeg er motstander, rett og slett bare fordi jeg er usedvanlig bedagelig.

Ok - lat, da.

Gammel 07-03-08, 21:44   #34
hadi
Fullverdig medlem

hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Du mangler alternativet
"Nei, for jeg har alltid bodd på steder der ikke arrangeres 8.mars-tog."

Jeg skal på et 8.mars-arrangement i morgen kveld, det må da telle for noe?

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:49   #35
Left
Passiv

Standard

Ikke før de lager en mannedag.

Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 21:58   #36
hadi
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ikke før de lager en mannedag.

Mannedagen er 7.oktober.

Gammel 07-03-08, 22:00   #37
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av hadi, her.

Du mangler alternativet
"Nei, for jeg har alltid bodd på steder der ikke arrangeres 8.mars-tog."

Du skal få lov til å stemme "Nei, men jeg har hatt intensjonen om å gå."

Gammel 08-03-08, 00:02   #38
hadi
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du skal få lov til å stemme "Nei, men jeg har hatt intensjonen om å gå."

Takk for velviljen.
Da hiver jeg inn en stemme.

Gammel 08-03-08, 08:52   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, et par ganger med Nabbe. Det er ikke min greie.

Gammel 08-03-08, 09:02   #40
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av hadi, her.

Mannedagen er 7.oktober.

Virkelig? Da har minstemann bursdag, så da kan han jo dobbeltfeire.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
feminisme, kvinnedag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.