Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 00:53   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Næsj, alle klassikerne. Skjelett, beinrangel, "du EIER jo ikke former jo! ", "ønsker du deg ikke veldig silikon?", "du ser sjuk ut", "du er ikke noe pen når du er så tynn" , "nå MÅ du slutte å slanke deg" og lignende. Ja, jeg var veldig, veldig tynn en periode. Deal with it.

Jeg har kjent littegranne på det andre veien også. Da jeg ble gravid første gangen la jeg på meg en hel meg, og det er tydeligvis helt ok å slenge kommentarer om kroppsfasong siden jeg jo "egentlig er tynn". "jøss, du har lagt på deg overalt, jo! " og sånt noe. Noen av pleierne på operasjonsstua trodde tydeligvis at jeg var mer dopa enn jeg var da jeg ble preppa før ks'et, og kommenterte at det ikke var rart at jeg ikke klarte å føde når jeg var så stor. Dessverre var jeg nok dopa til at jeg ikke klarte å lange ut.

Verden er full av nek.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
overvekt, undervekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.