|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerTja. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerFørstemann fikk Brio bagvogn, Simo-trille, paraplytrille og joggevogn, tilsammen ca 7 700 kr. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi har hatt en del vogner gitt; den første betalt av svigermor og to andre betalt av mine foreldre. De er også solgt igjen, uten stort tap, så jeg får vel summere litt:
To søte små Sist redigert av Victoria : 08-03-08 kl 19:19. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJEg har brukt: |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerFryktelig ubehagelig spørsmål, egentlig
|
|
|
#107 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevogner
Og du kaller deg Autofil?
|
|
|
#108 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg begynte også pent og sklei utpå etter hvert. Men jeg synes jeg har vært flink til å velge.
|
|
|
#109 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg brukte 2000 på den første, en brukt Simo og 2500 eller 3000 på den andre, en K2 Troller. I tillegg hadde jeg en gammel fått vogn til å ha på verandaen som sovevogn da vi bodde i 4. etasje. Nå blir det litt mer. :ikke lenger fattig student og opptatt av komfort: Men jeg kjøper heller brukt enn nytt. Gjerrig og mijøbevisst som jeg er. Ser ingen grunn til å bruke mange mange tusen på noe i en butikk når jeg får noe nesten nytt til mye lavere pris.
|
|
|
#110 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerDet liker jeg ikke å svare på nei.....to barn( skulle jo vært tre så det ble litt ekstra utstyr) 7 vogner og er dårlig til å selge privat, gitt bort fire, har tre igjenn og jeg regner med de blir gitt bort de og, Noen som vil "låne" bøggisen min feks i tillfelle jeg skulle få et barn senere osv.... |
|
|
|
|
|
#112 |
|
kamelkonsument
|
Låner gjerne buggisen din, jeg.
|
|
|
#114 |
|
Glad
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerKjøpte en ny Simo på salg, ca 4000 om jeg ikke husker feil. Likte ikke sportsvogndelen da snuppa ble gammel nok til den, så da kjøpte vi en trehjuling som kosta 2500 kr. Har også arvet en trille som ble kastet her om dagen. Er ganske fornøyd med pengebruken, da vi kommer til å bruke begge vognene til en eventuell nestemann også.
|
|
|
#115 |
|
kamelkonsument
|
|
|
|
#116 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerVi bodde i USA da førstemann kom til verden og nr 2 på vei. Prisene er jo til å juble for der i forhold til i Norge!
|
|
|
|
#117 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg har tilsammen på 3 barn brukt 3000 kroner i vogn.
|
|
|
#118 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerJeg husker ikke priser hverken på vogner jeg kjøpte på åttitallet, nittitallet eller i 2002-2003. Men jeg har kjøpt en ny bagvogn, en ny sportsvogn og en ny trille til hvert av de fire barna, med unntak av den første bagvognen som ble kjøpt brukt, og den første sportsvognen som ble brukt av neste barn også. Så jeg har brukt mange tusen på vogner, men siden jeg solgte dem rett etter at vi var ferdige med å bruke dem, fikk jeg bra pris igjen også. Men at dere husker prisen på vogner etter mange år?! |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerFryktelig lite tror jeg. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye har du brukt på barnevognerHAr to barn på 2,5 og 6 år.
|
|
![]() |
|
|