Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 10:01   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Åja, gravid-kommentaren ja...

Jeg var hos frisøren på prøve-time før bryllupet. Dette var en frisør jeg hadde kjent noen år, men som ikke hadde sett meg på et par år da. Mens hun danderer håret mitt i alle retninger snakker hun om hva hun skal gjøre osv. "Om vi setter opp her så blir dett fint også lar vi det henge noen korketrekkere løst ned her det blir så vakkert og fint til din gravide mage..." Jeg blir noe perpleks og svarer: "Jammen jeg er ikke gravid". Hun oppfatter ikke hva jeg sier først og fortsetter å dille med håret og småpjatte litt. Så jeg sier igjen: "Jeg er IKKE gravid altså". Det var ikke noe moro for meg der og da, men sånn sett nå i ettertid tror jeg det var verst for henne!

Ellers så er det jo noen barn i barnehagen som tydeligvis har fått fin info om overvekt hjemme da! "Har du spist mye mat siden du er så tjukk?" "Har du fortsatt baby i magen?" osv. Men det prøver jeg å unngå å la gå inn på meg, de er jo tross alt barn...

Verre var det når jeg var innom en kinesisk restaurant for å hente middag for et par uker siden. Der satt noen av stedets lokale karakterer og drakk øl og hadde høy stemning. Idet jeg forlater lokalet hører jeg den ene si: "Ha, se der er jo selveste Madam Mim jo!" :shock: Ser jeg ut som en heks eller ligner jeg Mim her inne kanskje? Kompliment eller nedlatende, jeg gikk nå bare forbi med hevet hode da! Jeg er tross alt bedre enn dem uansett sier jeg til meg selv mens det svir litt allikevel...

Emneord
overvekt, undervekt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.