Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år
Mer enn 20 000 kr 14 13,33%
15 000 - 20 0000 kr 9 8,57%
10 000 - 15 000 kr 19 18,10%
5000 - 10 000 kr 14 13,33%
4000 - 5000 kr 12 11,43%
3000 - 4000 kr 10 9,52%
2000 -3000 kr 5 4,76%
1000 - 2000 kr 7 6,67%
Mindre enn 1000 kr 2 1,90%
Det aner jeg ikke/det har du ingenting med 13 12,38%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 01:12   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år

Undersøkelse følger!

Jeg ser jo her på FP at det er en del som kjøper mye klær, og ofte dyre klær, og da tar jeg meg i å lure på hvor mye folk bruker på klær i løpet av et år.

Jeg synes selv jeg svir av en del, men ser jo at jeg bare er barnet når jeg sammenlikner meg med andre.

Jeg tenker da på totalbeløpet man bruker, uavhengig av om man selger noe videre senere.

Gammel 08-03-08, 01:19   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år

Bare til meg eller til hele familien?

Gammel 08-03-08, 01:24   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det aner jeg ikke, men iforhold til garderoben min; alt for lite, mannens;alt for lite, ungenes; mer enn nok.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 09:09   #4
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Krysset av for alternativ 2 (er en 0 for mye i det alternativet så jeg etterpå ) Har en jobb hvor jeg er mye ute hos kunder, så jeg bruker en del på jobbklær.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 09:13   #5
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krysset på det første-mer enn 20 000.-pr.år.

Sist redigert av nikki : 08-03-08 kl 09:25.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 09:14   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Mye mer en 20.000,- pr.år

Gammel 08-03-08, 09:29   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Krysset av på 10.000 - 15.000 kr, men tipper det blir mer når jeg går ut i jobb til høsten.

Gammel 08-03-08, 09:43   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5000 - 10 000 kr

Gammel 08-03-08, 10:05   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg krysset av for 15 000-20 000 kr. Det er da for hele familien på 5 personer. Jeg har brukt og kommer til å bruke en på klær til meg selv i og med at jeg går ned i vekt nå. Hele garderoben har blitt skiftet ut og det kommer den å bli flere ganger før jeg kommer ned på den vekten jeg vil ha.

Gammel 08-03-08, 10:41   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer enn 20 000 hvis jeg samler familien, men det er nå engang ikke jeg som kjøper mannen sine klær så det har jeg ikke oversikt over.

Meg selv alene: Maks 10 000. Tar jeg med sko,- opp mot 15 000.

Gammel 08-03-08, 10:53   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Det går nok mellom 15.000-20.000 i året, å fornye barnegarderoben flere gng for året koster penger, de vokser jo som ett uvær Tror faktisk at jeg bruker mere penger på klær til barna enn til meg selv. Men det er kanskje ganske logisk, de er jo ute dagen lang og trenger gode vinter/uteklær og tilbehør. Synes at det lønner seg å kjøpe kvalitet, de varer ihvertfall en stund.
Også er det jo så vannvittig morsomt å handle på nettet merkeklær Har fått litt dilla. Ikke det at jeg kjøper så mye, men det er jo morsomt å kjøpe noe som ikke alle andre har. (ikke minst bare titte og sikle...hehe)

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 11:04   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

4000-5000.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 11:06   #13
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Over 20 000 for hele familien.

Gammel 08-03-08, 11:08   #14
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Aner ikke. Tror det blir en del, er litt shopping hver måned ja.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 11:49   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

4-5000, inkl sko, vil jeg tippe. Unger og mann derimot, sikkert dobbelt så mye per pers...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:02   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker svært lite på klær - bytter endel med søsteren min og handler noen få plagg på salg. Er det noe jeg ønsker meg, får jeg det til bursdag eller jul.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:07   #17
Solblomst
Passiv

Standard

På meg selv bruker jeg 1000-2000,- + ca. 5000,- til sammen på begge ungene. Minsta arver endel fra broren sin.

Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:10   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenkte kun på meg selv når jeg stemte, ca 10-15 tusen, men jeg har egentlig ikke oversikt, det var litt synsing.
Jeg kjøper nesten aldri dyre klær, jeg liker å kjøpe billigere og oftere, men totalsummen blir ikke så liten.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 12:13   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

På meg selv bruker jeg 1000-2000,- + ca. 5000,- til sammen på begge ungene. Minsta arver endel fra broren sin.

Jeg må bare spørre hvordan det er mulig å bruke kun 1000-2000 på seg selv. Kjøper du aldri noe annet enn truser/sokker/BH'er? Aldri en ny ytterjakke? Sko? Dongeribukse? Jeg spør bare av nysgjerighet.

Gammel 08-03-08, 12:17   #20
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

På meg selv bruker jeg rundt 3000. Siste året har det vært mer, siden jeg har gått ned 25 kg i vekt, måtte invistere i endel da. Men i snitt de siste 5 årene har det nok ikke vært mer enn 3000 (tror jeg). Men om vi tar hele gjengen under ett måtte jeg nok haket av på det øverste alternativet

Jeg ønsker meg alltid gavekort på senter til bursdagen min, så medregnet det blir det jo litt mer... I sommer fikk jeg vel 2000 i gavekort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.