Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du stabil vekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du stabil vekt?
Ja og jeg veier for mye 33 26,19%
Nei og jeg veier for mye 42 33,33%
Ja og jeg har passe vekt 35 27,78%
Nei og jeg har passe vekt 7 5,56%
Ja og jeg er veier for lite 6 4,76%
Nei og jeg veier for lite 3 2,38%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 20:59   #41
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Har du stabil vekt?

Ja, stabil og passe.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 00:25   #42
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg er nok ganske stabil i vekta, men den kryper desverre sakte men sikkert oppover. Jeg har gått opp ca 15 kg på 5 år nå. Så nå veier jeg like mye som jeg gjorde i høygravid tilstand med eldstemann. Må bare få gjort noe med det nå etterhvert.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 01:04   #43
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Vekta har vært stabilt høy de siste årene, men er på vei nedover nå... *drømme*

Gammel 07-03-08, 02:05   #44
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har veldig stabil vekt unntatt akkurat nå (gravid i uke 30). I følge alle vektoversikter veier jeg visst for mye, men vekten har ligget på omtrent samme nivå i 6 år nå og det kan vel kalles stabilt.

Du veier IKKE for mye, du er fin. Er det BMI du har regnet ut, kanskje? Hm?

I forbindelse med svangerskap og amming har jeg naturlig nok gått litt opp og ned det siste halvannet året. Nå har den vært stabil i 2-3 måneder på den vekten jeg hadde før jeg fikk barn, dvs. ca. 3-5 kg. for lite. Håper at jeg kan klare å gå opp litt ved å bedre kostholdet.

Sist redigert av Majsa : 08-03-08 kl 09:39.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 10:44   #45
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke en stabil vekt. Siden 18-års alder har den gått oppover. Frem til i fjor hvor jeg klarte å snu trenden og nå går nedover i vekt.

Gammel 07-03-08, 10:46   #46
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja og jeg veier for mye

Gammel 07-03-08, 10:48   #47
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, og den er ganske passe.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 11:53   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har passe vekt, men er ikke stabil. Det siste året før jeg ble gravid, gikk vekten mye ned uten noen spesiell grunn (kanskje kroppen stabiliserte seg på sin matchvekt? ).

Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 12:34   #49
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke selv stabil vekt. Har brukt både str 36 og 46 (ikke samtidig, da! ). Har ikke noen form for spiseforstyrrelser, men har pga sykdom og medisiner gått mye opp og ned i vekt. Jeg synes egentlig ikke det er et veldig stort problem for med personlig, men økonomisk sett skulle jeg gjerne hatt en stabil vekt. Jeg er litt lei av å aldri ha klær, og jeg tenker på å legge ned en innsats i å få en stabil vekt, men enda er jeg bare på tankestadiet. Har aldri slanket meg, eller levd på diett. Har alltid bare spist det jeg har lyst på. Virker som mye jobb å følge så godt med, men jeg overlever vel.

Gammel 07-03-08, 12:41   #50
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

For tidlig å si, men jeg håper det. Har IKKE hatt stabil vekt tidligere. Har hatt anorexia og veid litt over 60 kg og veid 97 kg uten å være gravid de siste 10 årene. Nå håper (og tror) jeg at min nye livsstil skal kunne gi meg en stabilitet i vekten. Har endret mye oppi toppen...

Gammel 07-03-08, 14:16   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke de siste årene! :Peker på signaturen:

Bortsett fra det er det temmelig stabilt, og jeg er tilbake der nå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:25   #52
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg varierer med ca 5 kg, noe som utgjør en buksestørrelse for meg. Så jeg vil si at jeg ikke er stabil.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:48   #53
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var stabil før svangerskapene, etter har det gått litt opp og ned. Akkurat nå er jeg i ne fase som kalles opp Men har en plan å gjøre noe med det, må bare komme igang.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 14:55   #54
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Jeg har relativt jevnt vekt. Pluss/minus ett par kilo kanskje. fornøyd med den vekta jeg har

Sist redigert av Tante Grønn : 08-03-08 kl 09:36. Årsak: trykkleif
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:08   #55
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Litt mye opp og ned er jeg redd.

Gammel 07-03-08, 18:32   #56
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg går jevnt og trutt nedover. Har gått ned 10 kg på 5 mnd og det ser ikke ut som det stopper med det. Jeg er undervektig ifølge BMI, overvektig ifølge mitt psyke, psyke hode... Vet ikke hva jeg skal krysse av på jeg.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 00:07   #57
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne ikke svare, har for kort erfaring og har ikke kommet helt dit der jeg har klart å akseptere vekten min.

Mitt svar måtte blitt noe sånn som: "Ja, jeg har klart å holde vekten min stabil i 3/4 år mer jeg har lyst til å gå ned noen kilo til, selv om jeg ikke helt vet om jeg har behov for det".

Gammel 08-03-08, 15:01   #58
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er dessverre ikke helt stabil i vekten nei. Og akkurat nå veier jeg nok litt for lite.

Jeg slanker meg ikke. Og jeg tror ikke jeg har noen spiseforstyrrelse:lurer: men det bare blir sånn...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.