Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 20:08   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Er det virkelig noen som bruker ranger-funksjonen på blogginnlegg? (Jeg skullet rigget en poll, men jeg er altfor opptatt med å drikke vin).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:26   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er det virkelig noen som bruker ranger-funksjonen på blogginnlegg? (Jeg skullet rigget en poll, men jeg er altfor opptatt med å drikke vin).

"Er det noen som bruker tagging av tråder?" Det kunne vært spørsmålet for noen uker siden. If you build it, they will come ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:31   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

"Er det noen som bruker tagging av tråder?" Det kunne vært spørsmålet for noen uker siden. If you build it, they will come ...

Men atte, jeg er virkelig nysgjerrig. Jeg er ikke motstander av muligheten for å rangere, jeg bare lurer på om det er noen som faktisk husker å rangere. Funksjonaliteten har vært der siden vi fikk blogger her inne, men fortsatt er det ingen vits i å velge sortering etter "beste blogger" eller "beste innlegg":

Sitat:

There are not any entries with enough ratings to display. Start rating the blogs that you visit by clicking on 'Rating' in the upper right corner of the entry. In no time at all, your ratings will help establish this list.

Hm, der var det forresten en engelsk tekst, HP.

Sist redigert av torsk : 08-03-08 kl 20:44.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:34   #4
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men atte, jeg er virkelig nysgjerrig. Jeg er ikke motstander av muligheten for å rangere, jeg bare lurer på om det er noen som faktisk husker å rangere.

Jeg tror ikke det blir å ta av. Grunnen til jeg tror det er at det er muligheter for å rangere tråder også, og dette er lite i bruk. Den som lever får se. (En skikkelig glad-uttrykk, det der. )

Gammel 08-03-08, 20:29   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Skål , - sjenker i et glass her selv.
Avspåring delux.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
blogg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.