|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år | |||
| Mer enn 20 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 15 000 - 20 0000 kr |
|
9 | 8,57% |
| 10 000 - 15 000 kr |
|
19 | 18,10% |
| 5000 - 10 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 4000 - 5000 kr |
|
12 | 11,43% |
| 3000 - 4000 kr |
|
10 | 9,52% |
| 2000 -3000 kr |
|
5 | 4,76% |
| 1000 - 2000 kr |
|
7 | 6,67% |
| Mindre enn 1000 kr |
|
2 | 1,90% |
| Det aner jeg ikke/det har du ingenting med |
|
13 | 12,38% |
| Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg har ingen aning. :uøkonomisk: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år
Jeg kjøpe ikke nye klær hvert år. Ytterjakkene mine f.eks. er vel ca. 3-4 år gamle. Jeg kjøper klær når jeg trenger det, så jeg tror ikke jeg bruker noe mer enn over 2000,- pr. år. Sko har jeg ikke tatt med her. |
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg aner virkelig ikke. Et par tusen, ikke mer enn 5000 i hvert fall.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årMye.
|
|
|
#26 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg haket av for 10000-15000. Det er for meg selv. Min kjære bruker nok like mye. Dronningen på 6 mnd, har nok fått mer klær enn meg i sitt liv. Jeg er glad i klær, og kjøper mer enn jeg trenger. Men jeg er flink til å gi til Fretex da. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år
Hehe, jeg var litt overrasket når jeg kom inn her og så alle de flotte og dyre klærene som selges her inne. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg bruker en god del penger på klær, både til LilleVenn, Løvemannen og meg selv. Krysset av for Mer enn 20.000, bruker nok en god del mer enn det.... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet måtte bli over 20.000. Bruker mye på jobbklær og har fullstendig dilla på jakker, så der går det med en god del
|
|
|
#32 |
|
Leser
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årSpennende poll.
Hvis man har stabil vekt kan det være at man har mye gamle klær. Spørs jo veldig hvilken jobb man har også. Enkelte bruker jo spesielle jobbklær (sykepleiere etc), og da regner jeg med at man trenger drastisk mindre klær. Og så er det noen - jeg har inntrykk av at det er mest menn - som mener at sportsklær ikke er klær, men hobby. Så det har litt med klassifisering å gjøre, for min del er det slik at sko automatisk er innkludert i klær, men jeg ser at det ikke er alle som mener det. Og noen får sikkert en god del klær i gave.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 08-03-08 kl 20:42. Årsak: endret litt på pronomenen i første setning |
|
|
|
|
|
#33 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet blir jo fort et par tusen i året, men sammenlignet med andre tror jeg ikke det er så himla mye egentlig.
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg huket av for 10000-15000. Det er da til meg selv. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årSiden 2004 har jeg bare brukt 1000-2000 til meg selv årlig, inkl. sko. Har ambisjoner om å bli flinkere til å shoppe klær når jeg er ferdig med dette svangerskapet.
|
|
|
#37 |
|
..nettavhengig studinne..
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg VET at jeg har brukt mye penger på klær de siste tre årene.. først jeg gikk meg mye opp, så jeg gikk jeg mye ned og i fjor høst fikk jeg "bli-ny-dag", farge-/stilanalyse og opprydding av klesskapet av min mann. Det igjen bar da med seg en opprusting av høst og vinter garderoben.. og at jeg må ha nytt sommertøy.. og så liker jeg og ha en del og skifte med.
|
|
|
#39 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg har brukt mye klær på meg selv det siste året. Iom at jeg har gått ned i vekt har jeg byttet ut 90% av klærene mine. Det koster.... Neste år blir nok ikke like kostbart.
|
|
|
#40 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet aner jeg ikke. |
|
|