Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken eller Legoland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 21:43   #19
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparken eller Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heh, jeg tror vi velger Dyreparken og reiser heller en vanlig helg utenom sesongen. Så får vi finne på masse annet gøy i nærområdet her i sommerferien. Jeg tenkte bla. å kjøpe sesongkort til Kongeparken slik at vi kan dra dit flere ganger i sommer, og så drar vi på strand og turer osv.
Telt er totalt uaktuelt, spesielt med en baby. *finslig*

Takk for tips, folkens.

Jeg vil gjerne anbefale dyreparken før høysesongen når det er dyreparkfestival. Nå er jo jenta de litt liten til de fleste verkstedene, men bare ting som sjørøverparaden var verd det. Alt er jo åpent i denne perioden, men det er ikke like stappfullt.

Jeg synes heller ikke ting i dyreparken var skremmende dyrt, snarere tvert imot. Sabaltanneffekter er dyrt, men ellers synes jeg ting var ganske så ok priset, ikke umulig å ta med mat selv heller.

De informerer ikke om programmet i så god tid, men vi storkoste oss i fjor. Mazungen synes prøvene på sabeltann var veldig spennende, men forestillingen var hun glad hun slapp. De små showene i Sabeltanns verden var mer enn tilstrekkelig.
http://www.dyreparken.com/index.jsp?c=73106

Det ser på nettet ikke ut som du har noe valg, de har 1 eller 2 dagers biletter alternativt sesongkort. Sannheten er at en kan få kjøpt ukesbiletter. Om du får tak i ok priset overnatting så ville jeg anbefalt å blitt noen ekstra dager, og ikke hatt det så travelt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.