|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg har heller ikke erfart at HM-klær er spesielt dårlige i kvaliteten. Noe har vi hatt kjempelenge, og er brukt av flere barn.
![]() |
#142 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg bryr meg overhodet ikke om merker og synes at det er mer enn god nok kvalitet på klærne fra de store kjedene. Vi har stort sett bare hatt klær fra HM, Lindex, KappAhl og Cubus, og 95% av dette har vært mer eller mindre som nytt når det var utvokst ifølge tilbakemeldingene jeg har fått fra de jeg har solgt det videre til. Den eneste kjeden som jeg synes har dårlig kvalitet på klærne er Exit; jeg har ikke kunnet selge videre et eneste plagg derfra fordi de har blitt så stygge og fordi sømmene har gått opp.
![]() |
#143 |
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er du en merkefreak?
Dette har jeg aldri opplevd med H&M-klær (som vi har hatt mange av), men det skjedde med den ene Mexx-genseren vi har hatt i hus (kjøpt på salg) og med alle de 6-10 Exit-genserne jeg kjøpte før jeg skjønte tegninga.
![]() |
#144 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke spesielt opptatt av merker og klærne til Junior er en salig blanding av HM, Lindex, Katvig, IdaT og andre retro merker. Han har også en del klær med Spiderman, Lynet og Sportacus, siden dette er noe han liker veldig godt.
![]() |
#145 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke noen merkefreak. Merket i seg selv er aldri noe poeng for meg. Jeg ser mye mer på hvordan klærne ser og kjennes ut, enn hva slags merke det er. Unntaket er noen merker som jeg holder meg til fordi jeg har prøvd dem og vet at de er gode, særlig når det gjelder ullklær og yttertøy. Har jo også noen favoritter når det gjelder klær til meg selv, merker som ofte har klær jeg liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ikke direkte en merkefrik, men jeg er opptatt av at klærne skal være av god kvalitet, fint design og være behagelige å ha på. Ytterklær/dresser skal være vind/vanntette og puste, da blir det gjerne Reima, Troll, Bergans o.l.. Sko skal være gode å ha på og da ender jeg ofte opp med Geox eller Ecco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Her har vi litt hummer og kanari,både kjedemerker og designermerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er nok ingen merkefreak nei. Kjøper det jeg liker til guttene, merkeklær stort sett på salg. Det eneste området jeg er merkebevisst er som så mange andre på ytterklær.
![]() |
#149 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Mine barn fra 20-åringen til 4-åringen har klær fra Cubus,H&M,Buberry ,Gant om hverandre.
![]() |
#150 |
Øyboer
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg liker merkeklær og har en del IdaT, Imps & elfs, Nøstebarn og andre merker. Liker utsende, at de er praktisk og kvaliteten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Helt konge
|
Makan til sludder. Hvordan har du kommet frem til den konklusjonen der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Populærkulturjunkie
|
Gratulerer, du vant akkurat prisen for det mest idiotiske inlegget jeg har lest på FP. Det er godt gjort og vise så mye uvitenhet og forutintatthet på 2 linjer. Prisen kommer i posten. Det blir en garantert organisk og unik Meitai og noen egenstrikkede nøstebarn-sokker i batikkmønster. Sist redigert av Juste : 08-03-08 kl 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?Nei, jeg er absolutt ingen merkefreak, men jeg er opptatt av hvordan klærne til barna ser ut. Cubus finner jeg feks aldri noe, KappAhl og Lindex har noe fint, men PO.P og HM er de stedene vi har aller mest inneklær fra. Når det gjelder ytterklær har vi mye fra en relativt stor aktør på markedet. Sko liker vi også å gå etter kvalitet.
![]() |
#154 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Nix. Overhode ikke merkefreak når det gjelder barna. Dvs, jeg kjøper kvalitet når det gjelder sko og uteklær, men når det gjelder bukser og gensere og andre ting som de vokser ut av eller ødelegger lenge før de sliter dem ut, så gir jeg bæng.
![]() |
#155 |
Tøff i frakk
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er ingen merkefreak, og for barnets del heller ikke så opptatt av utseende. Så lenge han er tørr og varm og fornøyd er jeg fornøyd.
![]() |
#156 |
heimføing
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?Skulle til å si at jeg er ingen merkefreak, men.... Kvalitetsfreak, som noen sier, høres mye penere ut. Pip har bare "inner"-klær fra H&M, Lindex og KappAhl. Men aller ytterst er hun nok litt dyrere, Reima og Sorel, f.eks. Og aller, aller innerst, der går det i ull fra Janus og Devold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Tøff i frakk
Det har jeg ikke lagt merke til, men jeg tror det var noen katvig-klær "tilfeldig plassert" i siste IKEA-katalog.
![]() |
#158 |
Muligens verdt å vente på
|
Leser du ikke Larson? Djeeezz, hvor rått trenger det å være under labfrakken lizzom.
![]() |
#159 |
Tøff i frakk
Det beste er å være naken.
![]() |
#160 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Er du en merkefreak?Jeg er vel ingen merkefreak. Men alle her i huset har en salig blanding av merketøy og kjedetøy.
![]() |
Emneord |
merkeklær |
|
|