Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken PC?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 16:09   #10
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken PC?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Juste: De du har anbefalt; er de ok også dersom man skal holde på med PS og bildebehandling? Skal ha meg en Acer snart, ser på en 17'' til 8000-9000 (finner den selvsagt ikke på Datakjedens side akkurat nå) og lurer på om jeg rett og slett bruker for mye penger.

Jepp, Acer sine holder i massevis. Dersom du skal holde på med PS og bildebehandling så ville jeg gått for en 17" skjerm som du sier. Her er de som Elprice har inne, du får de fra 6000 opp til 11000. Den til 6000 ville jeg ikke valgt siden den har integrert grafikkløsning, men den til 7000 ser helt OK ut.

Og hvis noen lurer på hvorfor jeg nevner Elprice hele tiden så jobber jeg ikke der De har en butikk ikke langt unna der jeg bor og jeg har fått meget god service (inkludert når noe går galt) samtidig som de er klart billigst.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.