|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvilken størrelse? | |||
| Har samme størrelse som jeg bruker til vanlig, og de er helt fine. |
|
11 | 18,33% |
| Måtte ned en størrelse . |
|
26 | 43,33% |
| Måtte ned 2 størrelser. |
|
5 | 8,33% |
| Har samme størrelse som jeg bruker til vanlig, og de er bitte litt store. |
|
14 | 23,33% |
| Måtte opp 1 eller flere størrelser. |
|
4 | 6,67% |
| Deltakere: 60. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ilse Jacobsen-støvler - størrelser?Bestilte støvler fra Danmark i går, etter å ha prøvd dem i byen. Bestilte samme størrelse som jeg bruker ellers. Andre igjen har måttet gå ned en del størrelser. Så hva er det vanlige? Har det med andre ting som legger, bredde på fot, typer sokker man bruker å gjøre, et.c? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg har samme størrelse som jeg bruker til vanlig,men de er litt store.Feks vide i ankelen og over vristen.For lengden inni,er de helt ok. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg ville hatt 38 i vanlige støvler, for å få plass til ullsokker i. I Ilse Jacobsen-støvlene bruker jeg 37 - og har plass til ullsokker.
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg har ikke selv, men har prøvd. Jeg måtte ned en størrelse da jeg prøvde. Men de er jo vanvittig vid i leggen så de passet ikke meg.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg måtte ned fra vanligvis 36 til barnestr 34.
|
|
|
#6 |
|
Tatt på
|
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?For å få plass til leggene mine måtte jeg kjøpe den størrelsen jeg bruker og de var passe i vristen og tærne hadde mer enn nok plass. Nå som jeg har gått ned 10-11 kg i forhold til da jeg kjøpte de, så er de litt for store over alt.
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg også måtte beholde størrelsen min for å få dem til å sitte pent over leggen. De kan jo snøres, men for at det skulle bli fint måtte jeg ha "vanlig" størrelse. Dog tror jeg nok at jeg kunne hatt en størrelse mindre om det ikke var for akkurat det, for de er veldig slarkete nede i selve foten. Og de er jo forede så man trenger ikke allverden av digre sokkegreier til vanlig.
|
|
|
|
#11 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg har den str jeg vanligvis bruker.'
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Er spent på om jeg vil merke noe forskjell etter hvert. Å ha et par såler vil ikke gjøre noe. Gleder meg bare til varme, gode, flate allværssko. Gleder meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?
Ja var det jeg trodde. Så jeg kjøpte i dag i butikken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?39 både i IJ-støvler og andre sko. Men noen ganger må jeg opp i 40. Det var ikke nødvendig i IJ-støvlene - da ble de kjempestore.
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Mine ble sendt 10.mars. Håper på å ha dem her snart da. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Da kom støvlene, og de var litt store, men ikke noe mer enn at jeg må ha dem slik tror jeg, for å få eventuelle sokker nedi. Tenker jo bruke dem i snøslaps også. Stilige var de jo også. Er kjempekry nå, og veldig fornøyd med bursdagsgaven. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Ilse Jacobsen støvler - størrelser?Jeg kjøpte en str mindre enn jeg vanligvis bruker, men kunne fint ha hatt normal størrelse også... Er faktisk bittelitt usikker på om jeg liker at de er såpass trange som de er nå, samtidig var de på grensen til ubehagelig "slaskete" rundt ankelen da jeg prøvde en str større... Men men, bruker dem ikke så mye uansett da.. |
|
|
|
![]() |
|
|