|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Bilder på facebookMå man være medlem og lagt til på en profil for å kunne se bildene i store størrelser?
![]() |
#2 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookJeg tror det.. Men det kan jo hende jeg har misset noe her da
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookNår man legger ut bilder, så kan man velge hvem man vil skal se dem. Man kan vise dem kun til venner, kun til spesielle nettverk, eller til alle og enhver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Bilder på facebookJa man må være registrert for å kunne se profilen og bilder; når man er registrert og akseptert som venn ( man må sende forespørsel om vennskap og denne må bli bekreftet), får man se bildene til "venner " i stor størrelse. Man må definere hvem som skal få se bildene, eller så får alle vennene se dem...
![]() |
#6 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookMen jeg lurer på en ting. Hva med bilder som bli kommentert? Jeg opplever at jeg kan se bilder som miner registrerte venner har kommentert, uten at jeg er venn med den som har bildet på sin profil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookDersom man laster opp bilder på Facebook, kan man i alle fall linke dem inn ved URL-adressen f.x hit til FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bilder på facebook
Du får fortsatt bare se miniatyr-bildet.
![]() |
#9 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebook
Men hvis jeg klikker på miniatyren som er ved siden av der det står at xxx (min venn) har kommentert xxx'x (ikke min venn) sitt bilde, da får jeg se bildet stort. Lurer på om det da er fordi min ikke-venn har akseptert at også 3.part kan se hans bilder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookshg: Det er fordi de ikke har krysset av på at "kun venner" skal se.
![]() |
#11 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder på facebookDu kan jo prøve deg på å lage en profil, sende en privat melding og satse på at personen ikke har satt restriksjoner på profilen sin.
![]() |
Emneord |
|
|