|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Der kan du se. Du bør ikke briefe med å være rødprikkefri. Det kan gå hardt utover et allerede lavt prikketall.
![]() |
#43 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Den eneste jeg egentlig husker er en jeg fikk for flere år siden. Kommentaren som ble sendt med var av typen "ja, tenk det så! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Ja det husker jeg, for jeg har kun fått en rødprikk som ikke var hevnprikk.
![]() |
#46 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Ja jeg husker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jeg husker i hvert fall den første. Safran, seff.
![]() |
#48 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jepp, det husker jeg. Ikke fordi den gjorde så sterkt inntrykk, men. Jeg hadde skrevet et uttrykk feil og prikkeren påpekte dette spydig nok, men med stavefeil selv. Da ble jeg imponert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?
Enig.. Om prikken er helt usakelig eller en hevnprikk så bryr den meg midt på.
![]() |
#50 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Tror ikke jeg skal si noe siden den sure frukten er her....
![]() |
#51 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jeg synes hele prikkingen er idiotisk,sjekker aldri kontrollpanelet mitt(hvis det er der de ligger) Har aldri gitt noen noen prikker heller. Hele greiene er fjortis.
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jeg har fått en eneste en i hele min nett-karriere, så jeg husker det ja |
![]() |
![]() |
#54 |
Ekvilist
|
Det var da voldsomt.
![]() |
#55 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Husker ikke alle jeg har fått fra, men noen.
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Her på FP tror jeg at jeg har oversikt over det ja. Jeg husker ikke hvem jeg har gitt til, men jeg synes å huske at jeg har mottatt noen sitrus og kryddesmakende tyttebær |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Har fått en rødprikk i hele min nettkarriere og det var her inne
![]() |
#59 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#60 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinnoff: Husker du hvem som har rødprikket deg?Jeg husker den ene jeg fikk i "Jippy, jeg er gravid"-tråden min. Men hun har sagt ettertrykkelig unnskyld etterpå. Det var nok litt blingsing på fargene, for hun er IKKE en sånn person som ville rødprikket meg for det. Hvem ville egentlig rødprikket i en sånn tråd?
![]() |
![]() |
Emneord |
røde hunder, skinnhellig |
|
|