Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-08, 23:45   #141
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Fantastiske emneord. Fantastiske.

(ja, jeg sier emneord. Jeg har gitt meg. Det hender det også.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 23:50   #142
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hva med Ole Nathaniel? Hadde det vært noe?

Ikke verst. Men jeg har mer tro på Olav Nathaniel, Märtha hadde da vel et nært forhold til sin bestefar?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Max Factor er det beste forslaget jeg har hørt.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 23:50   #143
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg lener meg tilbake og venter spent på navnet.

Det var også min første tanke.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:04   #144
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis til Märtha!

Og hikstende latter til Esme og andre med beina plantet på jorda og ascedanten i tvileren.

Gammel 14-03-08, 00:04   #145
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Et innleggs lengde borger stort sett ikke for noe som helst, sånn helt på egen hånd.

Tja, si ikke det. "Min penn er lengre enn din"-taktikken kan være riktig så effektiv til tider, synes jeg. (Også kjent som "Det litterære utmattingsprinsippet".)

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Max Factor er det beste forslaget jeg har hørt.

Jeg stemmer for Jon Rafael eller Hugo Maximillian.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:05   #146
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Eller ta en Homer Simpson!

"Max Power"

Gammel 14-03-08, 00:08   #147
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler Remi Martin. Appolloniusen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:16   #148
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Siden min mens-syklus ser ut til å gi en lang marsj i månen, forklarer det kanskje hvorfor jeg også på andre områder er upåvirket at himmellegemer?
Horoskopet var meget tydelig på at jeg skulle føde 21. februar, men det ble den 19. Og jeg gir ikke stjernene såppass med slingringsmonn, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:27   #149
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jøss, er det her det foregår.
Jeg er tvilling og har derfor dobbeltmoral, i tillegg blir jeg varulv ved fullmåne. Jeg tror Martha kaller den nye babyen for Cassandra Emmanuella eller Jean Phillippe Olav.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:31   #150
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Der har vi'n!

Sigurd Appoettellerannnet kan vel få konkurranse av Chrisander Oliam?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Unnskyld! Jeg burde ha skrevet mindre mazzzkulin.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:32   #151
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Appollonius. A-P-P-O-L-L-O-N-I-U-S. Nå synes jeg dere gjør dere dummere enn dere er, altså. :tsktsktsk:

Gammel 14-03-08, 00:36   #152
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Ari Junior

Gammel 14-03-08, 00:36   #153
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Du gjerne mene at astrologi er psuedovitenskap - det er en meget drøy påstand. Spesielt siden jeg sterkt antar at du vet veldig lite om emnet. Hvis du leser det lange innlegget mitt om astrologi, så ser du at det står at jeg ikke har tid eller interesse av å forsvare mine synspunkter om emnet.

Det høres jo seriøst ut.

Gammel 14-03-08, 00:39   #154
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Appollonius. A-P-P-O-L-L-O-N-I-U-S. Nå synes jeg dere gjør dere dummere enn dere er, altså. :tsktsktsk:

Takk! Jeg var for lat til å bla meg bakover i tråden og finne korrekt stavemåte.

Gammel 14-03-08, 00:42   #155
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser vel egentlig ut til at dere er ferdige med mulig forfordeling av kronprinsparets barn, men jeg må si at jeg veldig godt forstår hvorfor noen orket å ha med en toåring da de bare hadde ett barn å ta med på slike arrangementer og at de ikke vil ha med toåringen når de har en fireåring i tillegg. (Marius er vel ikke med på alle sånne offisielle greier.)

For øvrig vet jeg nok om astrologi til å vite at det er vas fra ende til annen og hverken halvkvede viser eller lengre foredrag vil få meg til å endre mening om det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 00:42   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Takk! Jeg var for lat til å bla meg bakover i tråden og finne korrekt stavemåte.

Du kan bare titte ned på emneordene.

Gammel 14-03-08, 00:52   #157
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rånni Kjell Cato?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 01:15   #158
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du kan bare titte ned på emneordene.

Gammel 14-03-08, 07:28   #159
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har lest det lange innlegget ditt, men du kan ikke forvente at dine drøye påstander skal få stå uimotsagt uansett hvor liten tid eller interesse du har av å forsvare dine synspunkter om emnet.

Det forventer jeg overhodet ikke, men det er utrolig at det går ann å avskrive noe man overhodet ikke har greie på i det hele tatt som piss. Det er hovmodig og innsnevret. Hadde du fortalt meg at du hadde stor kunnskap om astrologi, og DERFOR fant det svært tvilsomt, så hadde vi hatt en "sak". Det har vi ikke nå, verken du eller jeg, eller jeg og andre - som bare er ute etter å være "festlige".

Det burde heller ikke være påkrevd å legge ut lange avhandlinger og doktorgrader her på FP for å ikke bli latterliggjort. Og til de av dere som har så mye tid til overs at dere har ork å interesse av å skrive lange og omfattende innlegg for å hele tiden "bevise" hva dere står for; honnør fra meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 08:08   #160
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes du ikke er så lite hovmodig selv jeg, Fruktflua, som krever at dine meddebbatanter har inngående kjennskap til astrologi for å avvise det. Man kan starte allerede ved grunnprinsippene for astrologi, for deretter å si at dette ikke gir mening. På samme måte som man kan være republikaner uten å ha studert monarkiets historiske og kulturelle innflytelse, og f eks sett på korrelasjon mellom krig og fred og grad av monarki. Det holder allerede å høre at man blir født inn i en maktposisjon, noe som kan stride mot menneskers grunnprinsipper. Eller, for å ta et eksempel nærmere knyttet stridens kjerne - jeg har forstått det slik at du ikke er astrofysiker eller astronom. Du har da ikke studert faget like inngående som, tja, min mann for eksempel. Som benekter at de ulike planetene skulle kunne ha slik påvirkning på menneskekroppen. Er argumentene da allikevel ikke bærekraftige, ettersom interessen for astrologi ikke er dyptgående?

Selvsagt virker jeg også hovmodig i forhold til det jeg kan mye om, sånn blir det jo automatisk.
Når det gjelder din mann som er astronom, så må jeg igjen henvise til et annet innlegg jeg har skrevet i tråden. Der nevner jeg astronomiens forhold til astrologien, og hvordan det ikke lenger eksisterer. Det er derfor ikke det spor rart eller overraskende at din mann ikke vil vedkjenne seg planetenes påvirkningskraft på jordlivet.

En klok filosof jeg har lyttet til på et par uforglemmelige forelesninger har sagt noen setninger jeg alltid bærer med meg. Jeg husker de ikke ordrett her og nå, men poenget er at han i flere år var professor i filosofi på UIO. Der foregår det jo mildt sagt en del faglig konversasjon. Han endte opp med å slutte i jobben sin i ren resignasjon og fortvilelse over hvor oppslukte (vel og bra det, altså), trangsynte og ensporede hans kollegaer var (ikke fullt så bra) var i forhold til det de studerte. Han klarte til slutt ikke å spise lunch med noen fordi han ble så fortvilet over "alles" manglende evne til å diskutere og respektere aspekter ved livet som ikke kunne taes på i fysisk forstand.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.