|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#182 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha skal ha barn igjenDet kan neppe kalles barneskolemobbing å be deg dokumentere din påstand om at astrologi er vitenskap.
|
|
|
#184 |
|
Glamorøs
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenFruktflua: Hvis du ikke har behov for å utdype påstandene dine, så syns jeg heller ikke du bør bli fornærmet når noen ikke tror på deg. Det er ingen som krever at du bruker dyrebar tid på å forklare deg, men da må du også regne med at det du sier ikke blir oppfattet spesielt seriøst. Bare et vennlig tips.
|
|
|
#185 |
|
kamerat
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenLa meg se:
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 14-03-08 kl 12:10. Årsak: Intet mindre enn to kommafeil. Tsktsk. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
flisespikker
|
Sv: Märtha skal ha barn igjen
Du glemte
|
|
|
#188 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Märtha skal ha barn igjenEn ting er at dama er gift med sleipingen, men at hun i tillegg har sex med han?!?
|
|
|
|
#189 |
|
Borte
|
Og
|
|
|
#190 |
|
Hertuginne
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenJeg vet ikke på hvor mange nivå jeg burde føle meg fornærmet over Fruktflua sitt innlegg, men jeg velger å overse det, og smile litt i skjegget over glasshuset som ble knust i det hun kastet rundt seg med store steiner.
|
|
|
#192 |
|
Sviiisj!!
|
I innlegget til Fruktflua står det imidlertid at det ikke dreier seg om gravitasjon..? eller har jeg misforstått? Ja, ja, det får jeg aldri svar på ser det ut til.
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Sviiisj!!
|
Ånei, er det for i dag? Da kan jeg vel se frem til enda en urolig kveld/natt med Hassel. Og hvordan sier man til en nyfødt baby at man trenger arbeidsro (eller ro generelt sett, da..)?
|
|
|
#196 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
Det kommer jo alt an på om du er en fisk (eller kanskje en sexfisk?) eller ikke. :Pirker: |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, jeg er fisk, ja, og jeg ser for meg at det er Hassel som tar av her i heimen, fortrinnsvis etter mørkets frembrudd.
|
|
|
#199 |
|
|
Tenk, det hadde du aldri kunnet forutsett hvis det ikke hadde vært for astrologien. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
By the Sea
|
Sv: Märtha skal ha barn igjenJeg er en ekstremt typisk vær.
|
![]() |
| Emneord |
| astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker |
|
|