Sv: Märtha skal ha barn igjen
Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.
Jeg har hørt argumentene om tyngdekraft fra nærliggende objekter blitt tilbakevist av astrologer tidligere. Så hvis det verken er tyngdekraften eller eventuell stråling fra himmellegemer som kan forklare påvirkingen, må det være noe som vitenskapen rett og slett ikke kan forklare.
Wow! Nå tror jeg at jeg på snedig Erasmus Montanus-vis klarte å bevise astrologiens gyldighet. 
Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.
I innlegget til Fruktflua står det imidlertid at det ikke dreier seg om gravitasjon..? eller har jeg misforstått? Ja, ja, det får jeg aldri svar på ser det ut til.
Frutkflua: du får ha oss unnskyldt, det er som du sier, at det å kaste rundt seg med små utsagn om astrologi her og der kan oppfattes som en invitasjon til diskusjon, men det er selvsagt frivillig å delta videre i debatten, og du kan jo ikke hindre oss i å ha meninger om saken selv om du ikke ønsker å diskutere mer.
Om det ikke er gravitasjoen som er påvirkningskraften, så åpner det seg jo straks for andre argumentasjonsrekker. Hva er det da som påvirker? Men det var her det bare var astrologer forunt å kjenne svaret?
|