Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 21:27   #1
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

" I blodet" - Dennis Lehane (Eller "Mystic River", som originaltittelen lyder)

Apple er ikke aktiv  
Gammel 06-11-06, 22:15   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Seierherrene av Roy Jacobsen

... sånn ca. 15 år etter alle andre leste den, men pytt pytt ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 06-11-06, 22:32   #3
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

The Camel Club av David Baldacci
og: Anna, Hanna och Johanna av Marianne Fredriksson

Må altså gjennom enda en av de evinnelige krimbøkene til kjæresten, før jeg kan kose meg med en god historie av Fredriksson.

Gammel 07-11-06, 18:42   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Discourse and Identity, sociolingvistiske analyser av hvordan mellommenneskelige forhold utfolder seg igjennom samtaler. Klarer å lese ca. 2 sider hver kveld.

Gammel 07-11-06, 19:13   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Discourse and Identity, sociolingvistiske analyser av hvordan mellommenneskelige forhold utfolder seg igjennom samtaler. Klarer å lese ca. 2 sider hver kveld.

Til gjengjeld er det vel ganske mye mye å hente på det området her inne.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 07-11-06, 19:15   #6
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

En av Shopoholiker-bøkene. Jeg liker den sånn passe. Morsomt skrevet, men jeg greier overhodet ikke å identifisere meg med pengeproblemene til hovedpersonen, så det blir litt fjernt...
(jeg kan å bruke penger, men jeg er absolutt ikke en sånn som har skylapper og som lar være å åpne brev fra banken etc. Kjenner jeg blir litt irritert på henne.)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.