Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store miljødagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 21:42   #1
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.727
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Den store miljødagen

I dag har jeg hatt noen timer for meg selv, og har da benyttet anledningen til å rydde litt hjemme og samtidig gjøre en innsats for miljøet

Papirbosspannet var fullt etter en uteglemt tømming, og gårsdagens bodrydding resulterte i masse papp som kom frem fra glemselen.
Så bilen ble fylt med det, samt glass og metall til resirkulering. Oppdaget til min store begeistring at det var kommet plastsortering på nærbutikken, så da skal jeg begynne å sortere ut det også (det har vært langt å kjøre for å kvitte seg med det tidligere). I tillegg fikk jeg pantet en haug med flasker, så jeg var riktig fornøyd med dagens innsats.

I kveld har jeg funnet frem masse halvtomme malingsspann som jeg skal levere på miljøstasjonen i morgen. Godt å bli kvitt dem på en riktig måte.

Jeg sorterer i plastposer nå, og det er utrolig upraktisk. Noen som har noen gode tips til fine "dunker" som kan stå på kjøkkenet som en mellomstasjon. Trenger 3 stk (plast, metall og papir)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no