|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sofa?Synes den nederste var finest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
-
![]() Sv: Hvilken sofa?Jeg liker den nederste best, men den skal jo ikke stå hos meg, så mer relevant: Hva har du av bord eller stoler som skal stå sammen med eller i nærheten av sofaen? Og hvordan ser bilder på veggen evt. gardiner i nærheten ut. Hvis de andre tingene er «tunge» eller «mørke» ville jeg ha valgt den øverste, mer kompakte sofaen, hvis de er «lette» eller «lyse», ville jeg sannsynligivs valgt den nederste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken sofa?Den øverste. |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken sofa?Den skal stå i et lite og vinkelformet rom, ca. 10 m2, der den fyller hele bredden i den innerste vinkelen. Bak sofaen blir det en (hvitmalt) plassbygget bokhylle opp til taket, med nederste hylle i kant med ryggen på sofaen. På en av de andre veggene blir det et langt skrivebord med hyller over, og en kontorstol. Ellers tror jeg ikke det blir noen flere møbler i rommet. Det er ikke plass til og trengs egentlig ikke noe bord, dette er en sofa til å trekke seg tilbake og f.eks. lese i fred og ro. Veggen vis a vis sofaen har to vinduer og en dør til verandaen, og faktisk et lite gløtt av sjøutsikt fra sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hvilken sofa?
Den øverste kan etter min mening passe med begge typer interiør. Uansett vil den gjøre sofakroken lunere, tror jeg.
Gutta 2003 og 2005 Sist redigert av malena : 20-03-08 kl 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|