|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Si at du overraskende fikk 20 000,-, hva ville du gjort med dem?Hvis du fikk 20000,- som du kunne bruke til hva du ville - hva hadde du gjort mee dem? |
![]() |
![]() |
#2 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Ferie ja!
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Var på kreta i september og får ikke mann med meg til syden,og ikke får han betalt ferie i år så tror ikke jeg hadde giddet å dratt til eks kristiandsand alene med ungene.
![]() |
#4 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?De hadde nok gått i dragsuget til møbelinnkjøp til leiligheten på fjellet.
![]() |
![]() |
#8 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Jeg hadde nok ønsket å bruke pengene på ferie for hele familien, men det hadde nok endt opp med oppussing av to soverom...
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Jeg hadde nok lagt de inn i drømmeferien (tre-fire uker i California på kryss og tvers). De hadde kanskje holdt akkurat til overnatting for hele turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?De hadde nok forsvunnet i Dragsuget. Legg på en null til, så hadde jeg kanskje visst hva jeg brukte dem til i etterkant.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Akkurat nå ville de nok ha gått med i dragsuget, men til slutt ville det bety mer penger til ferien. Det er liksom ikke et beløp som er stort nok til å føle at en bør investere pengene.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?
Nettopp - for lite til å gjøre noe "skikkelig" med, men for mye til å bare tulle bort. "Kosepenger" |
![]() |
![]() |
#13 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Det hadde nok gått til ferie ja - flybilletter til New York |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Hadde tatt de med på ferien vi skal på i Florida om 2 uker. Brukt de opp på shopping. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Jeg ville lagt dem i lage kjellerstue-potten. Vi holder på så smått, så litt ekstra penger ville kommet godt med.
![]() |
#18 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?Hadde nok blitt bufferpenger eller dragsugpenger, tenker jeg. Jeg fikk omtrent den summen for et par år siden, og det gikk med til å gi oss litt ekstra økonomisk rom i en periode da inntekten min var langt fra full. -Behagelig med et par tusenlapper ekstra i måneden da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Si at du overraskende fikk 20000,- hva ville du gjort med dem?De ville gått til å dekke deler av utgiftene vi har på bilene denne mnd, som er på 31 000,-
![]() |
|
|