Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: røykeslutt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 11:30   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Spinoff: røykeslutt

Jeg tror at nesten uansett hva det står på, så har en røyker alltid penger til røyk. Det skjæres effektivt ned på noe annet.
Og ja, jeg tror også at i ekstreme tilfeller ville barnas fotballkontingent gått i vasken fordi det ikke var nok penger til både røyk og sport.

Jeg så bare selv da jeg røyket - samme hvor stakkarslig det var med mat dagene før lønn, så var det alltid rom for røyk. Prioriterte heller det enn skikkelig middag etc. Får legge til jeg ikke hadde barn da. Vet ikke om det hadde blitt annerledes, for er man avhengig av svineriet så er man det, og da er det ikke så nøye med alt annet.
Om røykingen var fysisk eller psykisk betinget skal jeg ikke si, men et substitutt for noe kanskje?

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 11:33   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror de nevnte kvinner eller menn som eventuelt lar røyken gå foran idrettsbetalingen for ungene har større problemer enn røyken. For å si det sånn, da tror jeg som regel det er andre ting å fokusere på enn at de røyker.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 11:47   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du er inne på noe.

Gammel 23-03-08, 17:07   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tror de nevnte kvinner eller menn som eventuelt lar røyken gå foran idrettsbetalingen for ungene har større problemer enn røyken. For å si det sånn, da tror jeg som regel det er andre ting å fokusere på enn at de røyker.

Ja, det var vel egentlig det jeg tenkte, men ikke klarte å formulere.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 17:11   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og om du forteller disse at de er usle personer som bruker pengene på røyk til seg selv fremfor fotballtrening til ungene, kommer de til å være enige med deg og synke ned i selvmedlidenhet og røyke enda mer ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.