Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kommer til å savne Lidl!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 09:24   #61
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg kan skaffe deg så mye Hagelslag og Vlocken du bare vil.

Det høres bra ut. - Hvis det er sjokoladestrø du mener da. Er ikke helt stø i nederlandsk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:38   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savne Lidl!

:har aldri vært på Lidl:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:45   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Snobb.

Neida, jeg elsker Ultra og Helgø. Men synes ikke det er verdt å betale dobbelt så mye for de samme matvarene, så jeg kjøper bare det jeg ikke får tak i andre steder der. Brød, melk og andre dagligvarer kjøpes på Rema, man sparer jo der man kan.

Jeg vet det, men jeg er lat. Jeg VET jeg burde kjøpe melk og sånt på Kiwi eller noe annet, men vi bor ikke langt fra den nevnte Megaen og da blir det liksom lettest å handle der...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:47   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer til å savme Lidl!

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det høres bra ut. - Hvis det er sjokoladestrø du mener da. Er ikke helt stø i nederlandsk.

Ja, det er alle slags typer. Både mørk (puur) og melk, og frukt og alt mulig. Du må nok vente et halvt års tid, altså, men jeg kan skaffe...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 10:20   #65
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri funnet noe på Lidl som vi liker. Så for meg spiller det ingen rolle.

Men skal alle Lidl butikkene bli til Rema nå?

Gammel 23-03-08, 10:49   #66
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men potetmos? Det lager jeg alltid fra bunnen av, posepotetmos smaker jo blæh og inneholder masse dritt. Går nesten like raskt å lage det av poteter.

Øh....like raskt? Du KOKER potetene først ja? Det tar jo ca 40 minutter bare det. En pose potetmos tar under 5 minutter å lage.

Gammel 23-03-08, 10:53   #67
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Til dags dato har jeg fortsatt tilgode å sette mine bein i en Lidl butikk, så det er intet tap for meg

Gammel 23-03-08, 10:55   #68
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Øh....like raskt? Du KOKER potetene først ja? Det tar jo ca 40 minutter bare det. En pose potetmos tar under 5 minutter å lage.

I microkanna til tupper tar det ca 1 min pr potet i microen, så her er poteter til hele familien ferdig på max 10 min, så da går det kjapt å lage hjemmelaget mos

Gammel 23-03-08, 11:17   #69
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

I microkanna til tupper tar det ca 1 min pr potet i microen, så her er poteter til hele familien ferdig på max 10 min, så da går det kjapt å lage hjemmelaget mos

Poteter i micro? Det er jeg meget skeptisk til.

Gammel 23-03-08, 11:20   #70
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Poteter i micro? Det er jeg meget skeptisk til.

Fordi? Er det værre enn å lage/varme andre ting i micro? De smaker og ser helt ut som vanlig, kokte poteter... Eller er det stålingen du tenker på?

Gammel 23-03-08, 11:23   #71
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært innom Lidl 2 ganger (2 forskjellige) og jeg er IKKE fornøyd, så for min del kommer det ikke til å bli noe savn.

Gammel 23-03-08, 11:24   #72
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Fordi? Er det værre enn å lage/varme andre ting i micro? De smaker og ser helt ut som vanlig, kokte poteter... Eller er det stålingen du tenker på?

Stråling ja. Lager ikke en eneste ting i micro, bortsett fra at min mann varmer opp tacolefser der. Mulig jeg ikke er oppdatert på at dette ikke er farlig lengre, men 90-tallets skrekkpropaganda sitter i.

Gammel 23-03-08, 11:36   #73
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Stråling ja. Lager ikke en eneste ting i micro, bortsett fra at min mann varmer opp tacolefser der. Mulig jeg ikke er oppdatert på at dette ikke er farlig lengre, men 90-tallets skrekkpropaganda sitter i.

Tror nok nyere forskning har vist andre resultater enn propagandaen på 90-tallet ja Sjelden jeg bruker micro til annet enn å tine ting, men det hender når alle platene er opptatte at jeg varmer og tilbereder noe der...

Gammel 23-03-08, 12:14   #74
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

det er faktisk mulig å skjære poteter opp i biter, da tar det ca 5 min å koke de.

Gammel 23-03-08, 12:57   #75
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi har boikottet kjeden siden den kom og har nå en ting mindre å boikotte. :fornøyd:

Hvorfor har dere boikottet Lidl?

Jeg tror ikke jeg kommer til å savne Lidl. Eneste vi liker godt derfra er et brød de selger!
Kjøpte noe til hesten min der en gang da. Bandasjer, eller noe?

Gammel 23-03-08, 14:21   #76
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

det er faktisk mulig å skjære poteter opp i biter, da tar det ca 5 min å koke de.

Da forsvinner alle næringsstoffene.

Gammel 23-03-08, 14:27   #77
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Da forsvinner alle næringsstoffene.

For det er jo så innmari mye næringsstoffer i posepotetmos.

Fra spøk til revolver: Det tar jo litt lenger tid å lage potetmos selv, man må jo skrelle potetene, koke de, og mose de. Men det er verdt den ektra tiden det tar, det er ingen tvil.

Gammel 23-03-08, 14:49   #78
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjørte forresten forbi Lidl her om dagen, og da stod alle Lidl-flaggene på halv stang, på rekke og rad.

Gammel 23-03-08, 15:11   #79
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

For det er jo så innmari mye næringsstoffer i posepotetmos.

.

Vi spiser ikke det vi altså. Men jeg reagerte bare på at noen sa at det tok omtrent like lang tid å lage hjemmelaget.

Gammel 23-03-08, 15:49   #80
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ke@, her.

Hvorfor har dere boikottet Lidl?

Les Hattifnattens innlegg i denne tråden, så får du en del av grunnene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.