Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å snakke med fremmede i telefonen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 08:27   #1
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Jeg hadde også helt klart fått litt noia ja...for hva skal man skravle om i timesvis med en ukjent person?
Også er det jo litt med det at all spenning blir borte når han er så pågående. Nei, jeg hadde nok også mista litt interessen for og møte han...

Men du må gi deg selv litt skryt for å ha gjort så godt inntrykk da!

Gammel 24-03-08, 10:00   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Opprinnelig lagt inn av jubel, her.

Men du må gi deg selv litt skryt for å ha gjort så godt inntrykk da!

Må ha klart å lire av meg noe veldig bra!!

Det ironiske var at vi snakket om hvor "komplisert" mange var, som skulle sitte på msn i ukesvis, smse hele tiden og alt sånt. At det enkleste egentlig var det beste. Avtal en dag, og møt opp liksom...
Så visste det seg at det ikke var så lett å gjøre det så enkelt likevel..
Svarte i den siste smsen at jeg trodde vi bare skulle gjøre det "enkelt" og avtale en dag på sparket og treffes... Da sendte han to sms på blunket (hvorav han skrev i den ene at han følte seg masete ), og han ringte en gang.. jeg rakk ikke svare fort nok for å si det sånn...
Må le litt da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.