Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å snakke med fremmede i telefonen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 15:16   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snakke med fremmede i telefonen

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg er fullstendig enig med de som sier at alarmklokken bør gå.

Men du tror da ikke for ramme alvor at det eneste stedet å finne den rette på er ute på byen, eller ved å gi bort telefonnummeret ditt til menn du møter tilfeldig ute på byen? Vet ikke hvor gammel du er, men det virker utrolig naivt og utrygt.

Ofte er den rette å finne i vennekretsen (venners venner), på arbeidsplassen, steder du er for å drive med hobbyen din etc etc. Sier det fordi det høres ut som du ikke vet om andre måter å møte gutter på.

Kanskje noen burde lage en poll over hvor vi møtte ektefellen/samboeren.

Jeg syntes du er VELDIG mistenkelig nå da. Sier du det fordi jeg ikke høres ut som om jeg vet om andre måter å treffe folk på?
Hvorfor tror du det??
Jeg er ikke en som faller for en som er slem mot meg osv. Jeg har bein i nesa til tusen og jeg har ikke noe problem med å sile ut de jeg tror ikke er bra for meg. Å ta en kaffe med en fra byen, fra nett, kompis av en venn, eller noe annet sted er jeg faktisk ikke redd for så lenge det er på en offentlig plass. Det er ofte de verste "psykoene" som kamuflerer det best også, så jeg tror faktisk ikke det å treffe noen feks på arbeidsplassen nødvendigvis trenger bety at det er sikkert. Det er det aldri.

Jeg har ikke for vane å dele ut nummeret mitt på byen så det er sagt, men fyren var hyggelig, kjekk og morsom. Tror faktisk de fleste syntes dette er en veldig veldig liten "sjangse" å ta.
Jeg ser ikke helt det store problemet og har heller ikke fått noen traumer av at noen maser på meg pr telefon. Kall meg gjerne naiv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.