|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Jeg synes det går greit. Tar ting og tang etterhvert istedetfor skippertak men så er jeg velsignet med 3 andre ryddige personer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Huff, ja du kan så spør. Jeg kan leve med litt rot og skitt, så lenge det er nytt rot og skitt. ALtså om lillegutt roter og griser, helt greit. Men jeg hater det jeg ikke får gjort unna, ting som hoper seg opp, eller hvis det ikke har vært vasket på noen dager for lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Det lurer jeg på å. Jeg kan rydde å få det helt strøkent, å i løpet av dagen ser det like ille ut igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Hvem har sagt at vi klarer det? Her er det alltid rotete...selv om vi bor i leilighet. Tør ikke engang å tenke på hvordan det blir når jeg blir gardskjærring.
![]() |
#6 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Vel, vi benytter også Gremlis besøksstrategi med stort hell. Innimellom lar vi det rett og slett skli ut. Med knakende god samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvordan klarer dere det??Vi får det ikke til.
![]() |
|
|