Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan klarer dere det??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 19:12   #1
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan klarer dere det??

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Skal man liksom klare å holde orden også nå? Alt du finner på, Vims.

Nei litt rot må man leve med, så lenge det ikke er skittent kan jeg tåle litt smuler

Gammel 07-11-06, 19:17   #2
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det går greit. Tar ting og tang etterhvert istedetfor skippertak men så er jeg velsignet med 3 andre ryddige personer

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:18   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Huff, ja du kan så spør. Jeg kan leve med litt rot og skitt, så lenge det er nytt rot og skitt. ALtså om lillegutt roter og griser, helt greit. Men jeg hater det jeg ikke får gjort unna, ting som hoper seg opp, eller hvis det ikke har vært vasket på noen dager for lenge.

Det er så kjipt når man har brukt tid på vasking, og det endelig ser fint ut, så blir det så fort skittent igjen. Og én ting er det overfladiske, en annen er "ordentlig vasking", inni skap, under alle møbler osv...

Hadde det vært opp til meg hadde vi hatt vaskehjelp. Har så mye annet å bruke tid på.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:21   #4
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Det lurer jeg på å. Jeg kan rydde å få det helt strøkent, å i løpet av dagen ser det like ille ut igjen.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:25   #5
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Hvem har sagt at vi klarer det? Her er det alltid rotete...selv om vi bor i leilighet. Tør ikke engang å tenke på hvordan det blir når jeg blir gardskjærring.

Gammel 08-11-06, 20:31   #6
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Det lurer jeg på å. Jeg kan rydde å få det helt strøkent, å i løpet av dagen ser det like ille ut igjen.

Og vi er bare to ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:37   #7
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vel, vi benytter også Gremlis besøksstrategi med stort hell. Innimellom lar vi det rett og slett skli ut. Med knakende god samvittighet.

Det vi prioriterer er å ha det fint med hverandre, deretter støvfjerning, flekkfjerning og til slutt det å ha det strøkent.

Synes skilpaddas strategi er en fin påminning.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:46   #8
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi får det ikke til.

Selv om jeg har intensjoner om å rydde og vaske og følger det, så flyter det over i løpet av no time. De samme tingene må jo ryddes flere ganger daglig i dette huset Og tinge har tydeligvis ikke faste bosted, så kommoder og hyller er fulle av hjemløse ting....

Vi skal ha vaskehjelp, men jeg regner med at vi må gjøre ryddingen selv for det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.