Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teoriprøve. Består du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 13:59   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Teoriprøve. Består du?

Det er nå nesten 3 år siden jeg tok lappen da. Men likevel så er det gøy å ta tentamen på nytt igjen. Jeg bestod, så vidt da. 4 feil hadde jeg.

Du da?

http://www.prove.no/test/teoriprove_for_bil/start

Gammel 24-03-08, 14:30   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teoriprøve. Består du?

9 feil
12 år siden jeg tok lappen.

Gammel 24-03-08, 14:34   #3
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker å tro at jeg selvfølgelig hadde klart det, så jeg lar rett og slett være å motbevise det.

Gammel 24-03-08, 14:36   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg strøk med glans (15 feil ).

Til mitt forsvar, så har jeg aldri hatt lappen heller (ei heller lest noe bilteori).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 14:38   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å lese skikkelig, så jeg tror jeg drøyer litt.

Gammel 24-03-08, 14:59   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

5 feil, fikk førerkort i 1992.

Gammel 24-03-08, 15:14   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

0 feil!

Gammel 24-03-08, 15:16   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Wow så flink du er nabojenta.

Gammel 24-03-08, 16:01   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

1 feil.

Iriterte med at det var bare et svar man kunne krysse av.
Sånn var det ikke når jeg kjørte opp i 2000.
Så jeg leste spørsmålene 100 ganger for å se om det var flere rett og så var det jo bare et hvert spørsmål hehe
i 2000 krysset vi av i en "perm"og kunne ha 26?!? feil.
jeg hadde da 4 feil

Sist redigert av Honda : 24-03-08 kl 16:06.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 16:02   #10
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Det har blitt enklere nå. Kun ett svar som er riktig. Det var ikke slik da jeg tok lappen heller.

Gammel 24-03-08, 16:44   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

6 feil. Greit fornøyd egentlig. Promilleregler for taxisjåfører er ikke det mest nyttige for meg uansett . Jeg tok lappen i 1994.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:08   #12
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg klarte det!!
Og det er over 7 år siden jeg tok lappen, må si jeg er ganske imponert over meg selv

Gammel 24-03-08, 20:23   #13
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg holder på å ta testen, men jeg kjenner det kjeder meg så jeg tar den innimellom chattinga.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 20:39   #14
Left
Passiv

Standard

Det er over 20 år siden jeg tok lappen, så er godt fornøyd med at jeg sto.

Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:13   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Pokker, siden gikk ut i feil før jeg var kommet halvveis.

Skal prøve igjen senere.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:15   #16
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var godt i gang med testen og foreløpig var det forholdsvis enkle spørsmål. Men så kom dette:

Feil!

Vi gjorde noe galt. Det er ikke din feil. Det er helt og fullt vårt problem. Du må ikke tenke mer på det.

Datasystemet vårt vet ikke helt hva som gikk galt. Men vi har sendt en rapport via e-post til den som er ansvarlig for det som krasjet.

Vi anbefaler at du går tilbake til fremsiden.

Vi beklager på det sterkeste. Utvikleren som var ansvarlig for feilen får kun brød og vann til lunsj i neste uke.

Det var litt av en feilmelding.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 21:18   #17
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Haha den va faktisk god!

Gammel 24-03-08, 21:35   #18
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bra feilmelding! Jeg fikk ikke opp sida, og det var kanskje like greit?
Er det sånn at man bare får ha 9 feil igjen? Det fikk man da jeg kjørte opp i 95 også, men like etter det kom det systemet med at man fikk flere riktige alternativer og flere mulige feil.

Gammel 24-03-08, 21:36   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Jeg var godt i gang med testen og foreløpig var det forholdsvis enkle spørsmål. Men så kom dette:

Feil!

Vi gjorde noe galt. Det er ikke din feil. Det er helt og fullt vårt problem. Du må ikke tenke mer på det.

Datasystemet vårt vet ikke helt hva som gikk galt. Men vi har sendt en rapport via e-post til den som er ansvarlig for det som krasjet.

Vi anbefaler at du går tilbake til fremsiden.

Vi beklager på det sterkeste. Utvikleren som var ansvarlig for feilen får kun brød og vann til lunsj i neste uke.

Det var litt av en feilmelding.

Fantastisk!

Gammel 24-03-08, 21:38   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her hengte det seg opp etter 14 spørsmål, og det var jeg i grunnen glad for. Jeg hadde rett på alt som handlet om praktisk kjøring, da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.