Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan skreller du bananen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvordan skreller du bananen?
Fra toppen? (Nei, stilken er ikke toppen. Beskrivende bilder i tråden.) 16 17,98%
Fra stilken? 70 78,65%
Deler den på midten? 0 0%
Jeg spiser ikke apeloff. 3 3,37%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 16:18   #21
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Hvordan skreller du bananen?

Skreller fra stilken jeg også.

Må jo være tungvindt å skrelle fra toppen som for meg er bunnen.

Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 16:19   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Toppen!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 16:26   #23
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det flere måter å skrelle på altså?

Skreller fra toppen eller bunnen om du vil. River opp ved stilken.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 17:56   #24
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skreller den fra stilken.

Gammel 21-03-08, 20:25   #25
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvordan skreller du bananen?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Skreller fra der de er festet sammen, stilken, men det har jeg tenkt på som toppen.
Så jeg stemte toppen, selv om det tydeligvis er feil.

Gammel 21-03-08, 21:15   #26
Solblomst
Passiv

Standard

Skreller den fra stilken.

Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:17   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Når jeg skreller til meg selv, så skreller jeg fra stilken. Når jeg skreller for et barn skreller jeg fra andre enden, så har barnet stilken å holde i.

Jeg fikk forresten ikke stemt, da ingen av alternativene passet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:32   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I stilken. Der bananklasen henge sammen lissom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 21:42   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Der lærte jeg noe nytt om bananer. Trodde de var festet i stilken, noe som tydeligvis var feil. Men, jeg skreller fra stilken.

Gammel 23-03-08, 00:40   #30
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er jeg hjemme, så skjærer jeg av øverste ledd og skreller...
Er jeg ute så skreller jeg på en relativt normal måte, og brekker av litt i begge endene som kastes...

Gammel 23-03-08, 00:52   #31
Tulip
Rather Unfriendly

Tulip sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tulip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Skrelle? Hmmmmm. Skal de skrelles?

Gammel 26-03-08, 12:13   #32
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har alltid skrellet fra stilken, men mannen min skreller fra toppen. Lillebror får raserianfall om jeg glemmer meg og skreller fra stilken til han, for han er nemlig pappagutt og alt Pappa gjør er lov.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:13   #33
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tulip, her.

Skrelle? Hmmmmm. Skal de skrelles?

Det var det da!! En fordel kanskje. Litt seigt skall!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:14   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er SMART! Jeg kjøper sånne små, brune med sånt gult i. De behøver man ikke skrelle!! Anbefales!

Gammel 26-03-08, 12:28   #35
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skreller fra stilken.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er SMART! Jeg kjøper sånne små, brune med sånt gult i. De behøver man ikke skrelle!! Anbefales!

Men papiret må av.
Eller kjøper du dem kanskje i løs-vekt?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:31   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kommer i pose. Det er sikkert tjue-tredve bananer oppi en sånn pose. Litt av et kupp!

Gammel 26-03-08, 12:38   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min påstår at apene skreller bananen fra den gale siden, altså ikke fra stilken.

Jeg skreller selvfølgelig fra stilken, noe annet skulle tatt seg ut. Og jeg blir SUR hvis den ikke lar seg knekke.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 12:54   #38
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det kommer an på hva slags banan det er .

Vanlige bananer skreller jeg fra toppen og ned. Mini-bananer skal skrelles fra bunnen og opp, ellers "moser" man dem ihjel .

Gammel 26-03-08, 15:14   #39
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

De kommer i pose. Det er sikkert tjue-tredve bananer oppi en sånn pose. Litt av et kupp!

Genialt!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 19:57   #40
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Herregud, så klarte jeg altså å stemme feil, selv etter å ha lest gjennom alle de beskrivende innleggene og sett på bildene. Jeg skreller fra stilken, men stemte fra toppen.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.