Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Religion og sånn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 13:12   #28
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Religion og sånn

De få smittene jeg "kjenner" feiret opprinnelig nesten bare bursdag og jul med sine religionsfeller-og siden de er mange, går det selvsagt med litt kronasjer. Jeg sa da aldri at alle gjør det sånn, bare forde NOEN jeg kjenner gjør det? (leser du med forutinntatte briller er det ike rart det blir god dagmann økseskaft..)
Kan være enig i at man kan stå for det i praksis også, hvis man mener noe, men i dette tilfellet tenker jeg at det er greit å lempe litt på prinsippene sine.
Jeg kjenner også noen (presiserer= en familie) JV som har lempa litt på prinsippene sine når det gjelder bursdager o.l, nettopp av hensyn til en av sønnene, som har vanskeligheter med å føle seg utenfor.
Prinsippfast og konsekvent er bra, men ikke for en hver pris...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.