|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødreJeg synes hjemmeværende mødre er usigelig kjedelige, spesielt om de er vesentlig yngre enn meg. Hva har jeg, typiske karrierekvinen, til felles med slike, liksom? Jeg har gjort noen forsøk, blant annet spist en lunsj eller tre sammen med en slik, men måtte til slutt innse at jeg har det mye bedre sammen med mine likeverdige kvinner, som har en godt betalt jobb og høy utdannelse.
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Karrierekvinner vs. hjemmeværende mødre
Ikke sant. Jeg har nemlig testa det motsatte, og med samme resultat. Det er bare å gi opp, ingenting felles, ingenting å snakke om, og bare kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
Pfht, du snakker da fint med oss lavtlønnede også.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
Det er bare et bevis på at jobben min har lært meg å snakke med folk i alle leirer, men det er bare fake.
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
eksamenspanikk, fotballidioter, grisefisk, opp-ned, redd for dragen, trygge oslo, unnasluntring, wanna-bi student, you'll never walk alone |
|
|