Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:47   #21
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Æsj, det hadde jeg klaget på også!

En venninne sendte bilde av jenten sin, med sjokolade rundt munnen, og fikk en drøss tilbake.
Nå kom jeg også på at jeg skulle gjøre det samme, men det gikk visst i glemmeboken gitt!

Gammel 26-03-08, 21:49   #22
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner at jeg burde klage hver gang jeg får vond sjokolade.

Gammel 26-03-08, 21:49   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klagd på en pose salte fisker som jeg mente ikke var seg selv. Fikk ingenting.

Jeg har klagd på at jeg fant en liten pinne inni sånne frosne minigulrøtter. Så iallfall for meg et årsforbruk av minigulrøtter i retur; men nei: Et beklagende brev med forklaring om hvordan dette kunne skje samt en kopp med bedriftens logo.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:01   #24
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hvor i alle dager finner jeg mailadressen til Freia? Noen som vet? Leter, men er utålmodig ja.

Jeg skal spørre om de selger unna billige "leftovers", trenger til sjokoladefontene.

Gammel 26-03-08, 22:44   #25
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjokoladefontene? Noe a la lysfontene?

Jeg klagde på Sfinxen jeg fikk i gave en gang. Den var helt hvit. Fikk kun en ny eske tilbake, med beskjed om at det nok var butikken sin feil. Jaja, fikk da spist opp halve den hvite pakken før jeg sendte den inn iallefall

Gammel 26-03-08, 22:45   #26
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg fikk en hel eske Kvikklunsj i posten.

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ble dynget ned av sjokolade.

Sender du klage hver gang du går tom for sjokolade?

Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:50   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Sjokoladefontene? Noe a la lysfontene?

Noe sånt kanskje?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 23:16   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Nå fikk jeg sykt lyst på melkesjokolade!

Gammel 26-03-08, 23:45   #29
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Nidar har fabrikkutsalg, der kan du gjøre noen varp til sjokoladefontene. Ikke alt er veldig billig da.

Var innom før barnebursdag tirsdag, og da var det ungdommer der som samlet med seg alt med utgått dato. Det fikk de gratis.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 23:47   #30
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Bare send en pm hvis du drukner i sjokolade. Jeg kan komme å redde deg.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 00:11   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fungerer å klage. Jeg fikk en stor pakke med diverse Nora-produkter en gang jeg fant en veps i appelsinmarmeladen. Dessuten fikk jeg masse rulletobakk den gang en i verden jeg røykte rullings og fant et lodd i tobakken. Det stammet visst fra det interne vinlotteriet og skulle på ingen måte havne i produksjonen. Jeg hadde ikke vunnet noe, men var godt fornøyd med trøstepremien.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 01:29   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Jeg klaget på Prior kyllingfilét engang, og fikk et fint gavekort på deres produkter.
Samt at jeg klaget på Nidar en gang, og fikk masse sjokkis og annet godis som belønning

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 07:06   #33
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg klaget til Nidar at det var for lite svarte knott i en Knottposen som jeg kjøpte (hadde lite å foreta meg den dagen ), og fikk hyggelig brev tilbake med en hel eske men Knottposer.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 07:35   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klaget en gang på noe (tror det var Perelli Tyrkisk Pepper) og fikk kun et "koselig" brev i retur ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 07:44   #35
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Noe sånt kanskje?

Sånn ja.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nidar har fabrikkutsalg, der kan du gjøre noen varp til sjokoladefontene. Ikke alt er veldig billig da.

Jeg må jo ha Freia, kresen som jeg er.

Gammel 27-03-08, 07:58   #36
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klagde på en pose med nidar julefavoritter en gang.
Nidar sier jo i sin reklame for julemarsipan at den er en av julens favoritter. Vel, i min pose julefavoritter var det bare 1 bit marsipan... Det jeg fikk i retur var et brev om at så lenge det fantes minst en av alle bitene som skulle være i posen, så var det ingen ting å si på innholdet... Tullebukker!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:01   #37
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg klagde på en pose med nidar julefavoritter en gang.
Nidar sier jo i sin reklame for julemarsipan at den er en av julens favoritter. Vel, i min pose julefavoritter var det bare 1 bit marsipan... Det jeg fikk i retur var et brev om at så lenge det fantes minst en av alle bitene som skulle være i posen, så var det ingen ting å si på innholdet... Tullebukker!

Det er jo ikke julepose med bare én bit marsipan!

Gammel 27-03-08, 08:57   #38
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg HGar klaget flere ganger. Fikk gavekort på 300 kr av Gilde, da jeg fant brusk i bogskinka. Fikk gavekort på 100 kr av Mills da sveisen på majonesposen var gåen. Av Sun fikk et par produkter i posten da suntablettene klistra seg sammen. Av Toro fikk jeg en hel kasse (liten) med produkter levert på døra, da jeg klagde på at de lovte ut produktprøver til de som meldte seg på nyhetsbrevet deres ( fikk ingen produktprøver). En venninde klagde rett over jul på kims og fikk hele 18 poser snacks i posten. Man skal klage om noe ikke holder mål. Mener nå jeg....

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:59   #39
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Ble en stor H og en G for mye der

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 09:03   #40
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Har klagd på 2 krokodiller uten det hvite på, og fikk en svær eske med masse godis.
Har klagd på en tråd i en pose kaffe, fikk 2 poser tilbake.
Har klagd på teposer hvor posen hadde kommet inn under "liminga" på papiret, og fikk 4 esker te tilbake.

Det lønner seg å klage ja...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.