Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mann i USA gravid

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 10:44   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mann i USA gravid

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg fniser stadig over trådtittelen, jeg. "Mann i USA gravid". Rene VG, jo.

Kanskje vi burde hatt et eget underforum for sensasjoner!

Gammel 27-03-08, 10:57   #22
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg veit ikke helt hva jeg er mest sjokkert over, jeg; "mannen" som hevder han er gravid, eller Dagbladet som ukritisk siterer en artikkel som denne mannen har skrevet selv.
Ingen av delene, når jeg tenker meg om. En kvinne med hår på brystet som blir svanger virker ikke særlig spektakulært. Og Dagbladet.no har aldri vært spektakulært gode på kildekritikk, heller.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:58   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rajraj sa det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 10:58   #24
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Kanskje vi burde hatt et eget underforum for sensasjoner!

Hva heter den avisen i USA som skriver om Elvis og sånn igjen?

Gammel 27-03-08, 10:58   #25
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sluttet å forundre meg....

Gammel 27-03-08, 11:00   #26
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg synes mest synd på barnet.
Ikke fordi det kommer til å bli fødd av en "mann", men fordi fordi foreldrene går ut med dette.Kunne de ikke fått dette barnet i ro og fred, og levd videre som en famile, uten å lage en sensasjon ut av det?

Enig med deg. Stor fare for mobbing der

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg syns nå ikke "han" kan påstå at han er en mann, jeg - så lenge han har valgt å beholde sine kvinnelige organer, og bevisst sluttet å ta testosteron, slik at "han" kunne bli fruktbar igjen.

Det barnet blir aldeles ikke født av en mann, det blir født av en ytterst kjønnsforvirret kvinne.

MEGET kjønnsforvirret....

Gammel 27-03-08, 11:13   #27
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvordan klarer du å få med deg alle disse utrolig usannsynlige nyhetene Jessica?

Hva med feks å lese toppsakene på nettavisene .

Gammel 27-03-08, 12:34   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva heter den avisen i USA som skriver om Elvis og sånn igjen?

Øh, eh - usikker.
National Enquirer? Er ikke det en sannhetens kilde?

Gammel 27-03-08, 12:37   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns dumme mennesker burde blitt tvangssteriliserte. IQ-test til folket!

Jeg prøvde å si det med IQ-test i fht stemmerett og folk ble dritsure.

You can't handle the truth!

Gammel 27-03-08, 12:38   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvordan klarer du å få med deg alle disse utrolig usannsynlige nyhetene Jessica?

Jessica leser mellom linjene og ser mer mellom himmel og jord enn feks meg. Jeg får aldri med meg slikt.

Gammel 27-03-08, 12:40   #31
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Stakkars barn.

Gammel 27-03-08, 13:13   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg prøvde å si det med IQ-test i fht stemmerett og folk ble dritsure.

You can't handle the truth!

Nei, nei. Folk ble ikke sure. De som ville strøket ble sure.

Gammel 27-03-08, 13:25   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Nei, nei. Folk ble ikke sure. De som ville strøket ble sure.

Ja, nettopp. Beklager upresishet. De ble veldig sure, faktisk. Jo dommere, jo surere.

Gammel 27-03-08, 13:27   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nettopp. Beklager upresishet. De ble veldig sure, faktisk. Jo dommere, jo surere.

Domme epler faller ikke langt fra stammen.

Gammel 27-03-08, 13:29   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Domme epler faller ikke langt fra stammen.

Sure domme epler, jaffal.
Ta en test, det er som å lokke bier til en honningkrukke. Skriv: synes dy at man burde ha en enkel kunnskapstest for å kunne stemme? Hva er din IQ? Og se hvem som blir sure. Spør gjerne om hva de stemmer også. Frp-velgere har snitt-IQ på 90. (jfr. Mensa)

Gammel 27-03-08, 13:30   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg liker best søte epler, de er ikke domme, så det er jo selvsagt at det er de sure som er domme.

Gammel 27-03-08, 13:32   #37
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis nå dette er sant, og alt det der, så synes jeg det var ganske modig gjort av dem. De ønsket seg barn, og det kunne de ha fått med donor hvis hun hadde vært fruktbar, men siden hun ikke hadde livmor, og "han" hadde, så ofret han hormonbehandlingen og kjønnsidentiteten sin på en måte, for at de skulle få barn sammen! Jeg synes det er ganske stort gjort. Hvorvidt "han" er mann eller kvinne er for meg revnende likegyldig, det er vel mer hva avisene gjør det til, som jeg reagerer på.

Litt samme som den saken med hun 57-årige nybakte mammaen. Dagladets overskrift ga inntrykk av at hun plutselig ble spontant gravid i en alder av 57, mens hun faktisk hadde gjennomgått IVF (ja, det var en fantastisk nyhet likevel, men en merkelig måte å fremstille den på!)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:32   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Jeg liker best søte epler, de er ikke domme, så det er jo selvsagt at det er de sure som er domme.

Det gir seg selv.

Gammel 27-03-08, 13:34   #39
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva med feks å lese toppsakene på nettavisene .

Hvem har tid til sånt da? Jeg bruker jo hele dagen her jeg ...

Jessica leser mellom linjene og ser mer mellom himmel og jord enn feks meg. Jeg får aldri med meg slikt.

Jeg trodde ikke det stod noe mellom linjene.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:40   #40
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sure domme epler, jaffal.
Ta en test, det er som å lokke bier til en honningkrukke. Skriv: synes dy at man burde ha en enkel kunnskapstest for å kunne stemme? Hva er din IQ? Og se hvem som blir sure. Spør gjerne om hva de stemmer også. Frp-velgere har snitt-IQ på 90. (jfr. Mensa)

Jeg har aldri vært i en forsamling hvor folk ikke har blitt sure av utsagnet "Halvparten her har en IQ som ligger under gjennomsnittet".

Emneord
gravide menn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.