Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil: hvilke egenskaper setter du mest pris på?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-08, 14:18   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil: hvilke egenskaper setter du mest pris på?

De egenskapene bilen min har som jeg setter umåtelig stor pris på er ;

Regnsensor på frontruten (vindusviskerene)
Sensor på blending på speilen inne i bilen
SUV (firehjulstrekk ...kommer frem overalt,spiner ikke,setter seg ikke fast,høy bakkeklaring)
Lydanlegget (meget bra, kjører lange strekninger)
Multifunksjonsratt (trafikksikkert,kan stille det meste fra rattet bla CD/radio)
Ryggesensor
Stabil og kollisjonsikker, airbager overalt

Oppvarmet frontrute (og bak også, men det har de fleste)

Disse funskjonene har jeg hatt en god stund nå på denne bilen BMW X3, og de fleste bortsett fra SUV på min forrige BMW 116i.

Da min nåværende bil var inne på verksted nylig fikk jeg låne en helt ny BMW 3116i som ikke hadde noe av det nevnte ovenfor, bortsett fra multifunjsonsratt og ryggesensor.
Jeg skal love deg at jeg savnet bilen min de tre dagene jeg hadde leiebil.

Jeg er også utrolig glad for at jeg ikke bet på agnet om å kjøpe diesebil da jeg kjøpte min.Jeg kjøpte min SUV i slutten av november 2006, rett før avgiftsøkningen på akkurat slike SUV biler med bensinmotor.Den kom 01012007

Lykke til i valget, det var antagelig ikke så dyr bil du hadde tenkt deg, men jeg svarte alikevel på spørsmålet ditt

Glemte klimaanlegg eller aircondition , men det har jeg hatt på bilene mine siden 2002 og det er vel nærmest standard det nå?

Sist redigert av Angelique : 27-03-08 kl 14:41.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:29   #2
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg setter stor pris på Air Condition eller aller helst klimaanlegg. Utrolig deilig på varme dager.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 14:32   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Jeg setter stor pris på Air Condition eller aller helst klimaanlegg. Utrolig deilig på varme dager.

Ja! Dette samt større plass var de eneste faktorene vi la vekt på da vi kjøpte ny bil. Ellers er det kun pålitelighet/driftssikkerhet som teller for meg, så vi kjører Toyota. Jeg må innrømme at jeg fniser litt i skjegget av alle de avanserte innretningene som finnes.

Gammel 27-03-08, 15:00   #4
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Det jeg liker med bilen vår er:
-stor plass
-firehjulstrekk og ESP
-klimaanlegg
-jeg sitter litt høyere enn i en vanlig bil, og får dermed bedre oversikt

Bilen vår er en 7-seters VW Sharan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.