|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup ...... hva synes dere om den?
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 28-03-08 kl 16:02. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Jeg synes den var litt i overkant for uformell. Det er vel en bomullskole? |
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Nå ser at du skriver at bryllupet er i slutten av april. Da ville jeg nok ikke gått for den kjolen likevel. Den er for sommerlig til det, synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...
Må det være taft&tyll i bryllup,da?
|
|
|
#9 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Ikke i et bryllup.
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Jeg trodde ikke mørk dress var så veldig formelt, jeg. Så lenge du har pent tilbehør til, er velstelt på håret og sånn, ville jeg ikke reagert på en slik kjole i et bryllup med en slik kleskode. Flott kjole! ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Nydelig kjole! Jeg synes absolutt du kan bruke den i et bryllup.
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Jeg liker også den stilen. Du kan godt bruke den i bryllup, synes jeg.
|
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Den passer til å plukke egg i hønsehuset.
|
|
|
#15 |
|
trøtt
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Jeg er enig i at kjolen ikke kan brukes om koden er smoking (for ikke å snakke om galla, men jeg trodde heller ikke at mørk dress var så veldig formelt.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Forklaring: Jeg kunne brukt denne type kjole på en helt vanlig sommerdag.. dermed så syntes jeg ikke den er pyntet nok. :-) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg tenkte ha på denne kjolen i et bryllup...Føler du deg vel i den, så blir du sikkert den vakreste i hele bryllupet. Go for it. |
|
![]() |
|
|