Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 20:46   #1
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Intet svar, og du kommer på svarer. Legger du igjen beskjed?

Kommer helt an på hvem jeg ringer til. Er det familie eller venner legger jeg ikke igjen beskjed, er det Tupperware-sammenheng gjør jeg alltid det. Samme da jeg ringte i forb. med jobben, da la jeg alltid igjen beskjed.

Så som helt privat MorStine gjør jeg ikke det, men i jobbsammenheng gjør jeg det.

Gammel 28-03-08, 22:27   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Er det familie eller venner legger jeg ikke igjen beskjed, er det Tupperware-sammenheng gjør jeg alltid det.

Legger du lokk på samtalen da?

Kunne ikke dy meg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:41   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Legger du lokk på samtalen da?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:03   #4
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De som ikke legger igjen beskjed på min svarer, ringer jeg ikke opp igjen.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Uansett? Om du ser at noen i familien har ringt, ringer du da aldri tilbake?

"Hvis det er noe viktig så ringer de sikkert igjen," er mitt mantra. (Men det hender at jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg har lyst til å snakke med og har tid akkurat da, altså.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:05   #5
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

(Men det hender at jeg ringer tilbake hvis det er noen jeg har lyst til å snakke med og har tid akkurat da, altså.)

Det hender jo et tapt anrop blir en påminnelse om at man egentlig har lyst til å snakke med den personen.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:12   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger så og si alltid igjen beskjd. Hvis jeg ringer bare for å prate, sier jeg det da. Da skjønner jo den i andre enden at jeg har tenkt på vedkommende og at det ikke haster å ringe tilbake.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 23:04   #7
Blush
Aktiv

Blush sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blush er litt kul
Standard

Legger igjen beskjed om det er en konkret grunn til at jeg ringer og vil gi en melding om dette. Men sender helst sms om mulig (har bare mobil).

Blir selv ganske irritert om det ligger igjen meld på mobilsvar som jeg bruker tid på å sjekke opp, og det er av arten "hei, det er xxxx. Var egentlig ingenting.. Ikke bry deg om at jeg har ringt... "

Skobutikken burde lagt igjen beskjed.
Foretrekker sms jeg. Da ser jeg umiddelbart (og når jeg også egentlig er opptatt) hva det gjelder og kan vurdere viktigheten av å ringe / tekste tilbake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.