Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Etisk produserte klær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-08, 09:24   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Etisk produserte klær

Jeg sitter her med Henne fra januar i år, og leser artikkelen om etikk og mote. Nok en gang blir jeg overbevist om at vi bør være mye mer bevisst på å kjøpe mindre, og å sjekke at det vi kjøper er produsert under akseptable forhold.

Men når man ikke er standard i klesstørrelse, og det er et krav å prøve klær før man kjøper, er det umulig å handle etisk på klesfronten. Eller umulig; det er kanskje ikke det det er, men det er i allefall vanskelig. Så hvordan begynner man? Hva gjør man neste gang man trenger en ny topp? Jeg skal brystreduseres i mai og regner med at jeg trenger noe nytt etterpå.

Er det noen her som handler etisk, økologisk? Hva, hvor, hvordan er passform, hvordan er kvalitet? Fortell!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
etisk forbruk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.