Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mitt nye liv starter snart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 12:26   #21
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mitt nye liv starter snart ...

Så flott, Jessica. Det blir nok deilig med ferie, selv om dere dessverre ikke kan dra alle sammen.

Gammel 23-03-08, 12:57   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så imponert over at du fortsatt står oppreist etter alt du har igjennom. Stå på videre, og lykke til med fremtiden.

Gammel 23-03-08, 13:53   #23
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det er godt å høre at du gleder deg over livet og fremtiden Jessica! Du fortjener lykke nå!

Gammel 23-03-08, 15:18   #24
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg er så imponert over at du fortsatt står oppreist etter alt du har igjennom. Stå på videre, og lykke til med fremtiden.

Når man er motivert for noe så klarer man mer enn man aner. Heldigvis hørte jeg ikke på legene som mente jeg burde ta et friår fra studiene mens jeg var til kreftbehandling. Jeg valgte heller å kun ta ett fag. Det var godt for meg å ha noe annet å tenke på, men det er klart at studiet tok såpass på når jeg var nedkjørt at jeg hadde ikke overskudd til så mye mer. Jeg har slitt ekstra mye med å komme meg etter kreftbehandlingene. Det er nok prisen for at jeg ikke hørte på legene. Men det er utrolig godt å endelig kunne nå målet mitt. Jeg føler at her hjemme har vi tapt en del på alt, men nå skal jeg endelig får være mamma på ordentlig igjen.... ikke alt det andre i tillegg.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 15:37   #25
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Så bra !!
Er det noen som fortjener at livet begynner å gå på skinner, så er det deg !!
Rett og slett fantastisk!!

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 15:49   #26
Kneazle
Passiv

Standard

Så flott, Jessica! Ønsker deg alt godt!

Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 22:19   #27
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Så bra !!
Er det noen som fortjener at livet begynner å gå på skinner, så er det deg !!
Rett og slett fantastisk!!

Tusen takk Ja, jeg syns vi har hatt mer enn nok. Så jeg håper at kreften er borte for alltid og at vi kan få ha vår hverdag med ikke altfor store bekymringer. Det er gull verdt

Gammel 27-03-08, 21:23   #28
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir helt varm i magen og rørt når jeg leser hva du har gjort Håper 13.juni blir det gode vendepunktet!!

Gammel 27-03-08, 21:31   #29
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Bare en ting å si: Imponerende!

Gammel 27-03-08, 21:34   #30
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er imponert! Som du har stått på!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 21:37   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

i tillegg tenkte jeg ikke på at når jeg forhåpentlig blir ansatt i lærerstilling fra 1.8 så får jeg neppe lønn før i midten av september.

Gratulerer med å ha kommet så langt! Dette var litt av en bragd!

Jeg vil bare kommentere det du skriver: Jo, du er som lærer ansatt fra 1.8. og får full lønn fra 1. august. Den utbetales 12. august og du får en normal månedslønn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 21:40   #32
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Du har vært kjempetøff.
Den ferien er deg vel unt.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 21:48   #33
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Du fortjener virkelig et nytt liv nå!! Lykke til med din nye tilværelse

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 22:02   #34
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er imponert over deg!

Gammel 28-03-08, 22:42   #35
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Kjære Jessica!

Dette kan du være utrolig stolt av. Jeg synes jeg har hatt det tøft, men alt er relativt og i forhold til det du har gått igjennom blir det ingen ting. Men vi er begge lærere til høsten!!! Det var veldig hyggelig å hilse på deg i høst (så deg på skolen i mars også). Ønsker det all lykke til med livet og jobben

Gammel 29-03-08, 00:17   #36
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Du er en imponerende sjel og du må jo være et fantastisk eksempel på at om man bestemmer seg for noe er det utrolig hva man får til! Er så glad på dine vegne for at du og din famile har kjempet dere gjennom disse tunge årene!
Masse lykke til på de siste eksamene dine og ha en fantastisk ferietur til Bulgaria
Håper du og mannen kan få dere en kjærlighetstur om ikke altfor lenge der dere kan få nyte hverandre og kun tenke på dere selv

Gammel 29-03-08, 10:58   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig deilig, Jessica!

Ditt nye liv starter snart - og det skal bli langt og lykkelig!

Gammel 30-03-08, 13:58   #38
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Kjære Jessica!

Dette kan du være utrolig stolt av. Jeg synes jeg har hatt det tøft, men alt er relativt og i forhold til det du har gått igjennom blir det ingen ting. Men vi er begge lærere til høsten!!! Det var veldig hyggelig å hilse på deg i høst (så deg på skolen i mars også). Ønsker det all lykke til med livet og jobben

Neimen var du på skolen i mars du da Jeg så ikke deg da.

Ja, tenk at til høsten er vi lærere. Det er så fantastisk!!! Jeg er kjempemotivert som lærer og får veldig positive tilbakemeldinger der jeg jobber. Det de ikke skjønner er at jeg nyter dagen min så til de grader, og jeg føler at jeg er midt inni en drøm. Så gleden ved å endelig være i jobb er så stor, så stor.... Nå er jeg spent på jobbsøknader osv. Sjefen min vil ha meg og vi får ny rektor som skal være med i ansettelsesprosessen nå så det blir spennende.

Livet er herlig! Motgang gjør en sterk, når man er så heldig å komme ut av den.

Gammel 30-03-08, 14:15   #39
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Beundringsverdig at du fremdeles er oppegående, virkelig imponerende!

Lykke til med både jobb og ferie.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.