|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Navnestatestiksitikkstiktstikke (spikk den du)
Samme her.
|
|
|
|
#25 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Jeg er også unik. Bare meg i hele den vide verden som heter det jeg heter.
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Jeg registrerer at overskriften har blitt spikket.
|
|
|
|
#27 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Du søkte på kvinnenavnet: ******
|
|
|
#28 |
|
Javel
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Du søkte på kvinnenavnet: xxxx xxxx xxxxxxx
|
|
|
|
#29 |
|
Audacious
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Vi er bare seks stykker i Norge med mitt mellomnavn (mann, barn, far, kusine og meg), så det skal godt gjøres å ikke være unik. Ungene er enda mer unike. Det er bare åtte som har etternavnet deres (kun slekta til mannen).
|
|
|
#34 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Det er ingen som heter det samme som meg. Vi er fire som har den kombinasjonen av mellomnavn og etternavn som jeg har, det vil si jeg og ungene. Så ungene har også helt unike navn. Jeg tror mannen min er helt alene om sitt navn også.
|
|
|
#35 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Jeg er unik, men det visste jeg.
|
|
|
#36 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Jeg er alene om min navnekombinasjon
|
|
|
#37 |
|
godt brukt
|
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Det er 1843 kvinner som har Mandarin som første fornavn. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)Det er over 20000 som heter det samme som meg, og navnet mitt var på topp på navnebruk i 1966. Så enten er min mor fantasiløs, eller så ville alle kopiere henne. |
|
|
|
![]() |
|
|