Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-08, 21:46   #21
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navnestatestiksitikkstiktstikke (spikk den du)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

3,2,1 eller 0 som har mitt fulle navn.

Samme her.

Gammel 30-03-08, 21:51   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navnestatistikkstikkstikktstikk (spikk den du)

Jeg er unik.

Gammel 30-03-08, 21:54   #23
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Det er 12 av meg. Akkurat passe mange.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 21:55   #24
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er den eneste med mitt fulle navn, men det er 694 som har samme fornavn som meg.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 22:22   #25
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Jeg er også unik. Bare meg i hele den vide verden som heter det jeg heter.
( kombinasjonen av navnene mine)

Gammel 30-03-08, 22:28   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg registrerer at overskriften har blitt spikket.

Det er ingen som heter akkurat det samme som meg, men noen har samme for- og mellomnavn.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 22:32   #27
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Du søkte på kvinnenavnet: ******
Det er 11 kvinner som har **** som første fornavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har ****** som fornavn.

Det er 66 som har ***** som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har **** som første fornavn, og *** som etternavn.

Jeg har et relativt unikt navn!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:12   #28
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du søkte på kvinnenavnet: xxxx xxxx xxxxxxx
Det er 64510 kvinner som har xxxx som første fornavn.
Det er 165 kvinner som har xxx xxxx som fornavn.

Det er 210 som har xxxxxxx som etternavn. Det er 4 kvinner som har xxxx som første fornavn, og xxxxxx som etternavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxx xxxx som fornavn, og xxxxxxx som etternavn

Ikke så unikt, men alikevel er jeg nok alene om å hete hele kombinasjonen.

Gammel 30-03-08, 23:17   #29
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er bare seks stykker i Norge med mitt mellomnavn (mann, barn, far, kusine og meg), så det skal godt gjøres å ikke være unik. Ungene er enda mer unike. Det er bare åtte som har etternavnet deres (kun slekta til mannen).

Gammel 30-03-08, 23:32   #30
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er unik.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:35   #31
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg er unik.

Det visste vi jo allerede.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:36   #32
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det visste vi jo allerede.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:36   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare jeg som heter det jeg heter. Tror jeg.

Har du vært og drukket Cider igjen, suppemor?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:39   #34
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ingen som heter det samme som meg. Vi er fire som har den kombinasjonen av mellomnavn og etternavn som jeg har, det vil si jeg og ungene. Så ungene har også helt unike navn. Jeg tror mannen min er helt alene om sitt navn også.

Det er totalt 642 som har samme etternavn som oss fem.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:53   #35
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er unik, men det visste jeg.

Du søkte på kvinnenavnet: LilleRosin Mellomnavn Etternavn
Det er 447 kvinner som har LilleRosin som første fornavn.
Det er 322 kvinner som har LilleRosin som eneste fornavn.

Det er 43 som har Etternavn som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har kombinasjonen Mellomnavn Etternavn som mellomnavn-etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har LilleRosin som første fornavn, og Mellomnavn Etternavn som etternavn

Gammel 30-03-08, 23:58   #36
Mumriel
Perspektivutvider

Mumriel sin avatar

Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Jeg er alene om min navnekombinasjon

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 00:03   #37
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det er 1843 kvinner som har Mandarin som første fornavn.
Det er 1339 kvinner som har Mandarin som eneste fornavn.

Det er 2621 som har Etternavn som etternavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Mandarin som første fornavn, og Etternavn som etternavn

Mine barn:

Du søkte på kvinnenavnet: Lillesøster
Det er 8 kvinner som har Lillesøster som første fornavn.
Det er 5 kvinner som har Lillesøster som eneste fornavn.

Det er 850 kvinner som har Storesøster som første fornavn.
Det er 546 kvinner som har Storesøster som eneste fornavn

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 12:16   #38
LeMort
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2008
LeMort har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er over 20000 som heter det samme som meg, og navnet mitt var på topp på navnebruk i 1966. Så enten er min mor fantasiløs, eller så ville alle kopiere henne.
Jeg går for den siste ;-)

LeMort er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.