|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: BrudekjoledilemmaJeg ville ikke byttet ut stroppene, jeg syns den fasongen er veldig riktig, og jeg ser ikke for meg at det vil bli pent med spaghettistropper. Men kanskje tatt bort det flettede båndet under bysten, og satt på et bredt silkebånd i stedet. Perlene vil forbli hvite, men f.eks. på en rød, blå eller grønn kjole vil det bare være stilig.
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Sv: BrudekjoledilemmaEn liten 34 - dritbrei, ja.
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Brudekjoledilemma...eller lilla. Nærmere bestemt fiolett. Ser at stroppene må være sånn, ja. Flettebåndet skulle jeg egentlig ønske jeg hadde tatt bort for lenge siden. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Brudekjoledilemma
Vet ikke hva som skjer.
You think? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: BrudekjoledilemmaJeg ville ha solgt den og kjøpt meg en dritstilig kjole for penga!
|
|
|
#48 |
|
intro
|
Med litt grønnskjær, synes jeg å spore? Det ser ut som veldig "min" farge. Kjolen hadde sikkert også vært fin i noe slikt.
|
|
|
|
#50 |
|
|
Njah, det er nok mer grønnstikk i mobilkameraet. Blåfargen er mer på hakket mot lavendel, faktisk. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Glamorøs
|
Nettopp! Også hvitt tyllskjørt under, så har du en perfekt kjole til dressy anledninger. Da kan du til og med ha et matchende skjerf i halsen, med hvite prikker.
|
|
|
#55 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Brudekjoledilemma
Og vi må få se det endelige resultatet da!
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudekjoledilemmaNå fikk jeg lyst til å gjøre noe med min og, som har hengt i skapet i snart ni år... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Come what may...
|
Sv: BrudekjoledilemmaJeg har også lyst å gjøre noe med min kjole. Min er lett å gjøre noe med. Den er todelt. En korsettdel og skjørt blandt annet i satin. Men slepe er kjempe lang. Så det må spares eller gjøre noe med.
|
|
|
#60 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Brudekjoledilemma |
|
|
|
![]() |