|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Hvilken barne-TV på hvilken dag?Poden ser så å si aldri på barne-TV, men han hadde fått det for seg at han skulle se i går, for da mente han det skulle være Kuraffen. Det var det dessverre ikke, og han ble ganske skuffet. Nå vet jeg at det går an å se i alle fall NRK-seriene på web-TV, men jeg skulle likt å ha en oversikt over hva som går i barne-TV de ulike dagene. Noen som vet om NRK har en slik oversikt noe sted?
![]() |
#2 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?Kuraffen pleide å være på tirsdager, poden var bare ei uke for seint ute. Sist redigert av Pingis : 02-04-08 kl 10:07. Årsak: la inn link |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?Det står i den vanlige guiden til NRK også, men tror ikke det er noen egen oversikt for barne-tv. I går var programmet helt nytt så jeg. Vesla liker best narrespillet på tirsdag og UHU på torsdag. Hvis de har tatt av UHU blir hun nok skuffet.
![]() |
#4 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?Ole Brumm er mandag? Ugler i mosen torsdag.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?
Ikke denne uken, ifølge NRK-guiden.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?Jeg fikk veldig raskt svar.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken barne-TV på hvilken dag?Du finner god oversikt på tekst-tv. |
![]() |
![]() |
|
|