Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravlings om menn og stjernetegn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 15:27   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skravlings om menn og stjernetegn!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er jomfru, og kan bare si . (Jeg er ganske flink med mat, men ellers er jeg en lat sjuskebøtte, og en avslappet sådan. Mulig jeg tar ut pertentligheten min andre steder.)

Mulig. Tror du ikke du ville kunne bli litt syk hvis du ble utsatt for veldig mye særskriving og veldig blandede metaforer, sånn på jevnlig basis?

Gammel 08-11-06, 15:27   #22
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er vannmann, og han er stort sett tørr og fin.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 15:33   #23
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg er skorpion, så bare pass deg.
Har vært gift med min steinbukkmann i 1/4-dels århundre. Da kan jeg vel neppe være så farlig.

Vi er motsatte her i gården

Jeg er steinbukk og mannen er skorpion, han er kanskje litt psykopat når jeg tenker meg om (neida jeg bare tuller)

Myggstukket er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 15:36   #24
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Da er du en god venn

psst....: vi må ikke ta dette alvorligere enn det er, for da vil vi antakeligvis ende opp deprimerte og triste hele gejengen

Ikke ta det alvorlig? Jeg legger opp hele livet mitt etter stjernene!!!

Gammel 08-11-06, 15:37   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er forøvrig skytte... Er det noen som kan fortelle meg hvordan mannen min er??

Gammel 08-11-06, 15:37   #26
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ikke ta det alvorlig? Jeg legger opp hele livet mitt etter stjernene!!!

Hva gjør du når det er overskyet?

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 15:40   #27
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hva gjør du når det er overskyet?

Går i fullstendig blinde!!!

Gammel 08-11-06, 16:15   #28
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er Steinbukk og mannen er Kreps.

Sist redigert av Estrella : 08-11-06 kl 19:14.
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 16:18   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mulig. Tror du ikke du ville kunne bli litt syk hvis du ble utsatt for veldig mye særskriving og veldig blandede metaforer, sånn på jevnlig basis?

Jeg tror i hvert fall jeg ville følt sterk trang til å klassifisere og dybdeanalysere alle forekomstene.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 16:21   #30
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

væren og skytten passer visst sammen!! det er alt jeg vet..

cilen er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 16:21   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror i hvert fall jeg ville følt sterk trang til å klassifisere og dybdeanalysere alle forekomstene.

Det var det jeg sa. Litt syk.

Gammel 08-11-06, 16:22   #32
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var det jeg sa. Litt syk.

Kaller du jobben min en sykdom?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 16:38   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

væren og skytten passer visst sammen!! det er alt jeg vet..

Jeg som trodde jeg hadde det bra sammen med tvillingen min.

Gammel 08-11-06, 17:27   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt uinteressert i stjernetegn og astrologi, men har da fått med meg såpass at jeg er tyr og mannen min er jomfru.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 17:32   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det arvelig, altså?

Tja, siden du nevnte oppdragelse så ville jeg jo tro det hadde mer med miljø å gjøre. Men, hvis du tror det er arvelig, og Tinetoff er enig så... Dere har sikkert rett.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 17:36   #36
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg og mannen er tvillinger begge to, så vi skal vel være like nok, ihvertfall!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 17:46   #37
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg som trodde jeg hadde det bra sammen med tvillingen min.

Gammel 08-11-06, 17:46   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg og mannen er tvillinger (...), så vi skal vel være like nok, ihvertfall!

Gammel 08-11-06, 17:48   #39
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Se de kule stjernetegn-smileyene her, da: http://www.msnpro.com/msn-zodiac-emoticons.html

Gammel 08-11-06, 17:51   #40
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.