|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Heathrow terminal 5Jeg skal jo ut på tur snart, og da skal vi mellomlande på Heathrow og bytte fly der, begge er British Airways.
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Heathrow terminal 5Kanskje du kan gjøre begge deler? Pakke smart håndbagasje sånn at du klarer deg, men putter "kjekt å ha" ting i kofferten. Om det skjer noe med kofferten så er det jo sjelden at de blir helt borte, de blir jo som oftest bare forsinket. Uten at jeg vet så mye om akkurat terminal 5 da.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heathrow terminal 5Pakk i hvertfall det aller viktigste i håndbagasjen. Ta høyde for at det kan forsvinne ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Heathrow terminal 5Vi reiser stort sett alltid med bare håndbagasje. :travel light:
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Heathrow terminal 5Når er snart da Kaprifol? Jeg er en av mange som ble berørt av rotet på terminal 5 men jeg tipper mye av problemene vil løses i løpet av neste uken ... Hadde det vært 14 dager frem i tid jeg skulle reise ville jeg ikke har bekymret meg .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Heathrow terminal 5Det er på lørdag.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Heathrow terminal 5Husk bare på at på Heathrow kan du kun ha en stk håndbagasje, så om du har trillekoffert må du kunne putte håndvesken oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Heathrow terminal 5Det stemmer ikke, man kan ha med mer enn en håndbagasje nå.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Heathrow terminal 5
Åh, beklager, så bra at de har endret dette. Det skapte nemlig mye kaos....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Heathrow terminal 5Det er virkelig bra at man kan ta med seg mer enn ett kolli håndbagasje. I mitt tilfelle ville jeg slitt litt med å sende posteren min, hva om en hadde blitt borte liksom (da hadde jeg bare trykt opp en ny, men anyways...)
![]() |
|
|