Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Eh, jeg tror vi må bytte sete

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 19:47   #16
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eh, jeg tror vi må bytte sete

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Ja det ble nytt i sommer, etter testen som blant annet stod i F&B. Hvis dere ikke har plass til å sette det ut over kanten så er det jo en mulighet å sette det i framsetet. Med utkoblet airbag selvsagt. Eller bytte stol. Finnes flere rimlige gode bakovervendte stoler.

T-godkjenningen er en svensk godkjenning som ikke er vektbegrenset. Dvs at hvis setet er T-godkjent på en plass så kan det brukes opp til 25kg. T-godkjenningen er veldig streng på nakkebelastningen så det er kun bakovervendte som kan klare den. Den er vel litt på vei ut nå siden alle seter må være E-godkjent allikevel. Disse godkjenningene har mange fellestrekk men er litt strengere på hver sin del.

Takk, ja jeg får se på de løsningene som finnes. Har jo mest lyst til å ha ham bakovervendt så lenge det er mulig.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.